۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۲۲۱۲۷
شهردار جديد بن در گفتگو با زنگ خبر:

مشکل عمده مرکز شهرستان، مبلمان نامناسب شهري است

شهردار بن مهمترين مشکل شهري را مبلمان نامناسب و بافت فرسوده دانست و گفت: همياري و همکاري مسئولين و شهروندان اين شهر براي پيشرفت پروژه ها و طرح ها الزامي است.
مشکل عمده مرکز شهرستان، مبلمان نامناسب شهري است
به گزارش جهانبین نیوز محمود نادري در گفتگو با زنگ خبر ،ضمن معرفي خود به سوابق شغلي خود اشاره کرد و گفت: به مدت ۱۶ سال مسئول مهندسي سپاه استان و ۱۳ سال در منصب نظام مهندسي شهرستان بن مشغول خدمت رساني بوده است.

نادري در اولين مصاحبه خود با خبرنگار زنگ خبر گفت: برنامه هاي شهرداري به دو چشم انداز طولاني مدت و کوتاه مدت تقسيم مي شود و در راستاي پيشبرد اهداف برنامه ريزي شده نيازمند همراهي و مساعدت جدي مسئولين و مردم هستيم.

شهردار بن ساماندهي و استفاده بهينه از نيروي انساني موجود را از ديگر فعاليت هاي ملزوم شهرداي دانست و گفت: برخي زيرساخت هاي اساسي در خود شهرداري از جمله سازمان دهي نيروي انساني و تجهيز مکان مناسب براي شهرداي در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وي عمده مشکلات شهر بن بافت فرسوده و قديمي آن دانست و خاطرنشان کرد: راه هاي ارتباطي درون شهري خصوصا در خيابان هاي بازارقديم و ملت در بخش تجارت، سيستم فاضلاب از عمده مشکلات شناسايي شده در مدت يک هفته فعاليت در سمت شهرداري است.


وي گرداب بن را بهترين پشتيبان موجود از نظر گردشگردي دانست و افزود: فراهم آوردن زمينه براي جذب حداکثري توريست، تامين زيرساخت هاي لازم براي تفريح و سرگرمي سالم خانوده ها، تجهيزات و امکانات لازم از جمله مباحثي است که نياز است ضمن مشاوره با مشاوران خبره، به آن پرداخته شود.


وي ضمن اولويت دادن به ساماندهي راه هاي ارتباطي درون شهري گفت: مشکلات فني برخي خيابان ها و عدم ارتباط با ساير خطوط، منجر به ايجاد مشکلاتي شده است که با آسفالت برخي معابر اقدام به رفع آنها خواهد شد.

نادري مديريت خطوط دورن شهري را امري ضروري دانست و گفت: با توجه به مطالبات مردم به ويژه بانوان، گشت نامحسوس نحوه حرکت خوط واحد شهري را کنترل و عملکرد آن را گزارش خواهد نمود.

وي در پايان خواستار صبر و سعه صدر مردم شهر بن شد و گفت: برنامه هاي شهرداري چه در زمينه فرهنگي و چه عمران نياز به پيگيري هاي مستمر دارد و بايد با صبر و شکيبايي در جهت پيشرفت و توسعه شهري تلاش کرد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۲:۵۷

29 Dec 2019