۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۲۹۱۵۷
امام جمعه شهر اردل:

شعار حمايت از فلسطين ريشه در جان و دل مردم ايران اسلامي دارد

امام جمعه شهر اردل گفت:شعار حمايت از فلسطين ،مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريکا ريشه در جان ودل مردم ايران اسلامي دارد و تا زماني که استکبار فرو نپاشيده، متوقف نمي شود.
شعار حمايت از فلسطين ريشه در جان و دل مردم ايران اسلامي دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل که با حضور بي نظير مردم مومن و ولايتمدار شهرستان اردل در محل حسينيه شهدا اين شهرستان برگزار شد با اشاره به نزول رحمت و نعمت از جانب خداوند در ماه ضيافت الهي گفت: دو نعمت سلامت و امنيت که امرو در ميهن پاک اسلامي نصيب مردم وفادار به نظام ولايي شده همه به برکت خون مقدس شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفع مقدس است.

سلمان پور افزود: در سايه اين امنيت است که امروز مي توانيم در اجتماع راهپيمايي عظيم روز قدس در محکوميت رژيم کودک کش اسرائيل فرياد انزجار سر دهيم.

وي با قدرداني از حضور حماسي مردم در راهپيمايي روز قدس و نماز جمعه جنايات وحشانه رژيم صهونيستي و ال سعود را در فلسطين، غزه و يمن را محکوم کردو گفت: روز با عظمت قدس از يادگاران امام راحل و از بهترين روزهاي جهان اسلام است.

سلمان پور با بيان اينکه شعار حمايت از فلسطين ،مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريکا ريشه در جان ودل مردم ايران اسلامي دارد و اين موضوع را با عمق جان دريافته اند و هرگز از شعار و اعتقاد خود پايين نخواهند آمد افزود: روز قدس فقط متعلق به ايران اسلامي نيست بلکه فرصت بسيار ارشمندي است که تمام آزادي خواهان جهان براي نجات ملت مظلوم و بي دفاع فلسطين و غزه فرياد بزنند.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل به بر خي از مطالبات شهرستان اردل اشاره کرد و افزود:يکي از نياز هاي ضروري مردم شهرستان اردل تخصيص بودجه براي شروع به کار مصلي شهرستان و راه اندازي کشتارگاه دامي مي باشد که مسئولين برا شروع به کا ر و راه اندازي اين دو مطالبه مردمي تلاش کنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۱:۱۸

29 Dec 2019