۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۳۹۶۹۷
حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد:

کشور، امروزه به مديريت جهادي نياز دارد/ برنامه دشمن، ايجاد شكاف و جدايى ميان نظام و مردم است

امام جمعه لردگان گفت: همه‌ى مسؤولان كشور بايد تلاش خود را بر وحدت و انسجام داخلى و حفظ پيوندهاى خود با مردم متمركز سازند.
کشور، امروزه به مديريت جهادي نياز دارد/ برنامه دشمن، ايجاد شكاف و جدايى ميان نظام و مردم است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛  حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد، امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته به مسائلي که فشار قبر را تشديد مي کند اظهار داشت و گفت: بد خلقي به والدين و همسر، خواندن نماز بي وضو، کمک نکردن به نيازمندان، سخن چيني ، دوري نکردن از نجاسات، غيبت کردن و ...  از عواملي هستند که فشار قبر را زياد تر مي کنند .
 
وي در ادامه گفت: امروز در برابر يک جنگ تمام عيار اقتصادي قرار گرفتيم، يكى از راه‌هاى مقابله با جنگ اقتصادى دشمن، به ميدان فرستادن مديرانى باانگيزه، جوان، جهادى، متخصص و دلسوز است. اگر دولت به‌دليل انتخاب و انتصاب برخى مديران ضعيف و ناكارآمد در برخى حوزه‌هاى اقتصادى ناموفق عمل كرده است، انتظار مى‌رود با ترميم و تغيير تيم اقتصادى و اجرايى خود، اين معضل را هرچه سريع تر حل و فصل نمايد.
 
وي افزود: در شهرستان خيلي از مسائل به سادگي و تعامل با مردم قابل حل است اگر مسئولين با مردم بنشينند و با همدلي، درد مردم را درک کنند و قولهاي دروغ به مردم ندهند مردم تعامل خوبي خواهند داشت، امروز مسئولان در اين شرائط اقتصادي بايد با مردم همدل و همدرد باشند صادقانه با مردم مشکلات را بيان کنند اگر مديري هم توانائي کار ندارد ونمي تواند دستگاهي را اداره کند چه در سطح کشور و چه در سطح استان و شهرستان بگذارند و بروند .بعضي از دستگاهها وظايف ذاتي خود را هم بلد نيستند اين خيلي فاجعه است .امروزه مديريت جهادي نياز است .

برنامه دشمن، ايجاد شكاف و جدايى ميان نظام و مردم است

تاج زاد گفت: در شرايط كنونى كشور دشمن بيرونى در تلاش است تا از مشكلات داخلى و اقتصادى كشور پلى براى صدمه به نظام اسلامى و ملت ايران بسازد. ضعف‌هاى داخلى و معضلات اقتصادى و مديريتى كشور زمينه‌اى فراهم كرده است كه دشمن از آن طريق براى جداسازى مردم از مسؤولان تلاش مى‌كند.

وي تصريح کرد: همه‌ى مسؤولان كشور بايد تلاش خود را بر وحدت و انسجام داخلى و حفظ پيوندهاى خود با مردم متمركز سازند. مسؤولان هم در ميان خود بايد دست از حاشيه‌سازى و حاشيه پردازى بردارند و به كار مخلصانه و جدى براى مردم روى آورند؛ بايد در جامعه اميد واميد افريني را پياده کرد دشمن براي جامعه ما نا اميدي ايجاد مي کند اين نقشه دشمن است بعضي از مسئولين متاسفانه ندانسته يا دانسته آب به آسياب دشمن مي ريزند.

 خطيب جمعه لردگان در ادامه گفت: بايد از موضع رئيس جمهور در آن کشور اروپائي حمايت کرد چون اگر قرار بر اين باشد که ما نفتمان را نفروشيم ديگر کشورها هم نبايد بفروشند، مسئولين خدمات درست و انجام شده را به مردم بگويند.

وي بيان داشت: در سال گذشته ما توليد بنزين در کشور 12 هزار بشکه در روز بود، اخيرا که رئيس جمهور در جنوب کشور به همت سپاه خاتم الاانبيا  مورد بهره برداري قرار گرفت 24 هزار ليتر در روز است اين خدمات را به مردم بگوئيد تامردم از ياس و ناميدي بيرون بيايند.
 
امام جمعه لردگان به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و ۲۱ تيرماه؛ سالروز قيام خونين مسجد گوهرشاد و روز ملى عفاف و حجاب‌ و همچنين استفاده درست از برق و آب با توجه به مسائي بوجود آمده  اشاره کرد .

تاج زاد در پايان به مردم توصه کرد در پرداخت ماليات کوتاهي نکنند چون کشور با پرداخت ماليات آباد مي شود .

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۵:۰۲

28 Dec 2019