۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۵۰۵۰
نماينده مردم اردل کوهرنگ کيار و فارسان در مجلس:

برنامه ششم توسعه روستاها و مناطق محروم را در اولويت کاري قرار داده است

نماينده مردم اردل کوهرنگ کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي گفت: برنامه ششم توسعه روستاها و مناطق محروم را در اولويت کاري قرار داده است که اين نهاد خدمات قابل توجهي ارائه داده و براي پيشرفت و رونق اقتصادي و فرهنگي ملزم به همکاري سازمان ها و نهادها با يکديگر است.
برنامه ششم توسعه روستاها و مناطق محروم را در اولويت کاري قرار داده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، نماينده مردم اردل کوهرنگ کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي در مراسم افتتاحيه مسکن کميته امداد گفت: کميته امداد الگوي مناسب براي سازمان ها و نهادهاي حمايتي است.

علي کاظمي بيان داشت: برنامه ششم توسعه روستاها و مناطق محروم را در اولويت کاري قرار داده است که اين نهاد خدمات قابل توجهي ارائه داده و براي پيشرفت و رونق اقتصادي و فرهنگي ملزم به همکاري سازمان ها و نهادها با يکديگر است.

وي افزود: سرکشي از خانواده هاي تحت حمايت باعث درک بهتر مشکلات مددجويان است که به همين منظور نماينده مردم شهرستان هاي اردل، کيار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي به همراه مديرکل کميته امداد استان از اين خانواده ها بازديد به عمل آوردند.

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، کيار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي در ضيافت افطاري نيازمندان گفت: برنامه ريزي چند سال گذشته کميته امداد بسيار مطلوب و ارزشمند بوده و به جاي پرداخت مستمري ماهيانه به دنبال توانمندي خانواده هاي تحت حمايت است.

کاظمي با اشاره به برنامه ششم توسعه و عملکرد کميته امداد افزود: برنامه ششم توسعه روستاها و مناطق محروم را در اولويت کاري قرار داده است که اين نهاد خدمات قابل توجهي ارائه داده و براي پيشرفت و رونق اقتصادي و فرهنگي ملزم به همکاري سازمان ها و نهادها با يکديگر است.

وي بيان کرد: در برنامه بودجه اعتبارات اشتغال زايي و توانمندسازي خانواده ها دو برابر افزايش يافته که سهم کميته امداد نيز افزايش يافته و متقاضيان مي توانند در روستاها با ايجاد مشاغل خرد و پايدار و بهره گيري از صنايع تبديلي بخش کشاورزي و دامداري توسعه بخش اين مناطق باشند.

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس دهم مطرح کرد: کميته امداد در زمينه اشتغال و تأمين مسکن برنامه ريزي و پيشرفت هاي خوبي داشته که الگوي مناسب براي سازمان ها و نهادهاي حمايتي بوده و همه مسئولين بايد براي از بين بردن فقر و بيکاري جوانان استان تلاش مضاعف داشته باشند.

شايسته ذکر است؛ از منازل مددجويي و خانواده هاي تحت حمايت شهرستان کوهرنگ بازديد به عمل آمد و چند باب ساختمان مسکن مددجويي افتتاح و تحويل آنان شد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۳:۰۴

15 Feb 2020