۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۳۷۰۳۰
خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

پيروي از امام حسين (ع) راه نجات انسانها/نداي "هل من ناصر" در روز اربعين تحقق عيني پيدا کرد

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن ضمن بيان اين که امام حسين(ع) چراغ هدايت و راهنماي انسان به سوي نور و روشنايي است، گفت: پياده روي عظيم اربعين حسيني همايش عشق و ايثار است که عظمت اتحاد اسلامي را به نمايش مي گذارد.
پيروي از امام حسين (ع) راه نجات انسانها/نداي "هل من ناصر" در روز اربعين تحقق عيني پيدا کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد مسيح حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: عظمت اسلام به خاطر عنايات خداوند و وجود امام حسين (ع) است و بيداري، عزت و آزادي ما نيز از همين نيروي خدايي و حسيني نشات مي گيرد.

حجت الاسلام حسيني امام حسين(ع) را چراغ هدايت و راهنماي انسان به سوي نور و روشنايي دانست و گفت: امام حسين (ع) با ايثار جان و مال و هستي خويش توانست صراط حق را از کج راهي و گمراهي براي همه تبيين کند.

حسيني افزود: امام حسين عليه السلام به ما حيات مي بخشد و همانند کشتي نجاتي هستند که موجب نجات انسان ها از درياي پر تلاطم و پر از زرق و برق دنيا مي شود.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن ادامه داد: نور وجود امام حسين(ع) عالم را فرا گرفته است و در طول تاريخ هيچ کسي نتوانست آن را خاموش و کم رنگ کند و روز به روز بر نورانيت اين راه افزوده و درخشان تر مي شود.

وي با اشاره به اين که امام حسين(ع) در پيشگاه الهي از جايگاه ها رفيعي برخوردار هستند، گفت: امام حسين(ع) الگوي مبارزه با ظلم است و پيام قيام ايشان ايستادگي در مقابل ظلم و انحراف است.

نداي "هل من ناصر" در روز اربعين تحقق عيني پيدا کرد

خطيب موقت نماز جمعه بروجن افزود: امام حسين (ع) راه نجات مسلمانان است و راه سعادت و موفقيت در دنيا و آخرت براي ما راه سالار شهيدان است.

وي در بخش ديگري از خطبه ها به پياده روي جاماندگان اربعين اشاره کرد و گفت: ملت ايران در اين روز ثابت کردند پس از ۱۴۰۰ سال نداي "هَل مِن ناصر يَنصُرني" امام حسين(ع) تحقق عيني پيدا کرده است.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن اضافه کرد: پياده روي عظيم اربعين حسيني همايش عشق و ايثار است که عظمت اتحاد اسلامي را به نمايش مي گذارد.

حجت الاسلام حسيني تصريح کرد: اگر دنبال راه سعادت و نجات هستيم بايد به درستي دست اهل بيت(ع) را گرفته و تمام اعمال و شئونات اسلامي به تأسي از اهل بيت(ع) انجام شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۴:۳۸

29 Dec 2019