۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۳۸۵۷۰
امام جمعه شهر اردل:

حضور باشکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن دشمنان را مايوس کرد/ مسئولان گره گشاي مشکلات مردم باشند

امام جمعه شهر اردل گفت:مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور باشکوه در راهپيمايي 22 بهمن به جهان ثابت کردند که ملت انقلابي ايران هنوز پاي آرمان‌هاي انقلاب اسلامي هستند و اين حضور حماسي بار ديگر تمامي نقشه هاي دشمنان را برملا و آنها را مايوس کرد.
حضور باشکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن دشمنان را مايوس کرد/ مسئولان گره گشاي مشکلات مردم باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوالي الهي و تسليت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) با تاکيد بر الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) به عنوان يک زن نمونه در اسلام براي زنان مسلمان اظهارداشت: اين بانوي بزرگوار بايد از نظر اخلاق اجتماعي الگوي زنان ايران باشد تا تمام زنان ايراني راه سعادت را بپيمايند.

حجت الاسلام بهرامي با تأکيد بر اينکه بانوان جامعه ما بايد فاطمه (س) را الگوي زندگي خود قرار دهند، افزود: امروز دفاع از ولايت‌ فقيه و پيروي از انقلاب بر همه واجب بوده و اگر آن روز حضرت زهرا (س) آن‌گونه از ولايت دفاع کرد ما هم بايد راه ايشان را ادامه دهيم و امروز مدافع ولايت و رهبري باشيم.

بهرامي حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوي مناسب رعايت تقواي الهي ذکر کرد و گفت: سيره حضرت فاطمه (س) بهترين الگو براي جامعه بشري است و آن حضرت (س) تمام زندگي خود را در مسير جلب رضايت الهي سپري کرد.

وي حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان مظهر دين، اسوه تقوي، سرور زنان جهان و الگوي عفت و فضيلت نام برد و زندگي آن حضرت را براي قرون و اعصار متمادي، الگويي ارزنده و پر ارزش براي زنان مومن و خداجو دانست که با گذشت زمان نيز بر شکوه و عظمت آن افزوده شده است.

حضور باشکوه مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن دشمنان را مايوس کرد/ مسئولان گره گشاي مشکلات مردم باشند

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به سوم اسفندماه  1299 سالروز کودتاي انگليسي رضاخان اظهار داشت:انگلستان متوجه شد که بزرگ‌ترين مانع در راه توسعه اهداف استکباري و استعماري که دارد، اسلام است و در راستاي اسلام‌زدايي در منطقه در چهار کشور ترکيه، ايران، افغانستان و پاکستان با روي کار آوردن دست‌نشانده‌هاي خود تلاش در راه اسلام‌زدايي کرد و در ايران رضاخان قلدر به روي کار آمد و مهم‌ترين هدف او اسلام‌زدايي در ايران بود.

حجت الاسلام بهرامي ضمن تقدير از حضور پرشور ملت انقلابي در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال، تاکيد کرد: حضور مردم در اين راهپيمايي به جهان ثابت کردند که ملت انقلابي ايران هنوز پاي آرمان‌هاي انقلاب اسلامي هستند و اين حضور حماسي بار ديگر تمامي نقشه هاي دشمنان را برملا و آنها را مايوس کرد.

بهرامي گفت: امروزاين ملت همان ملت درطراز انقلاب است که درصحنه هاحاضربود،سرسختي هاراتحمل کرد،درجنگ جانفشاني کرد ،درتحريمهاصبرکرد لذا مامسئولان هم بايدببينيم درطرازانقلاب اين مردم هستيم يانه اگرنيستيم برگرديم به ملت و شجاعانه ،هوشيار و محکم بر سرآرمانهاي انقلاب اسلامي خدمتکار مردم باشيم.

امام جمعه شهر اردل در پايان با اشاره به سرکشي هاي خود که از نقاط مختلف شهرستان اردل انجام داد گفت: در اين سرکشي اکثر کارگاهاي توليدي که بيشتر آنها هم جوان هستند از حمايت نکردن برخي مسئولين جهت توسعه اين کارگاها گلايه مندند و انتظار است مسئولين در اين زمينه کوتاهي نکنند و براي رفع مشکلات اين جوانان تلاش کنند.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به آلودگي آب کشاورزي منطقه ميانکوه و خسارات جبران ناپذير به مزارع شيلات اين منطقه گفت: آلودگي نفتي باعث خساراتي به کشاورزان به خصوص توليد کنند گان ماهي سردابي اين منطقه شد که اين روزها به جاي اينکه اين مشکل اساسي حل شود برخي مديران بانکي براي پرداخت وام هايشان فشار به آنها آورده و هيچ مهلتي نمي دهند که اين کار از نظر اسلام درست نيست.

بهرامي افزود: قرار بود در اين منطقه شيلاتي زده بشود و فلان شغلي ايجادبشود اما نشد مقصرهم اينها نيستند آب دچار مشکل شد چرا بايد از طرف بانک اينقدرفشار و تهديد باشد.

وي گفت: انتظار است مسئولان مربوطه براي رفع مشکلات اين منطقه چاره جويي کنند و به جاي اينکه آنها را دادگاهي کنند راه حلي براي رفع اين مشکل پيدا کنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۶:۳۵

29 Dec 2019