۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۲۵۷۹۰
مسئول هماهنگی موکب قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد:

استقبال بی‌نظیر زائران از موکب چهارمحال و بختیاری در مسیر نجف به کربلا

مسئول هماهنگی موکب قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از استقبال بی‌نظیر و پرشور زائران اربعین حسینی از موکب قمربنی هاشم (ع) استان در مسیر نجف به کربلا خبر داد و گفت: موکب استان در مسیر نجف به کربلا از چهار روز گذشته کار خدمت‌رسانی خود به زائران حسینی را آغاز کرده است.
استقبال بی‌نظیر زائران از موکب چهارمحال و بختیاری در مسیر نجف به کربلا
حجت الاسلام محمد اصغریان در گفتگو با جهانبین نیوز از استقبال بی‌نظیر و پرشور زائران اربعین حسینی از موکب قمربنی هاشم (ع) استان در مسیر نجف به کربلا خبر داد و گفت: موکب استان در مسیر نجف به کربلا از چهار روز گذشته کار خدمت‌رسانی خود به زائران حسینی را آغاز کرده است و تا کنون بیش از ۸۰ هزار غذای گرم بین زائران توزیع شده است.


وی با اشاره به اعزام ۱۶۰ نفر خادم برای خدمت‌رسانی در این موکب تصریح کرد: در این موکب نانوا، آشپز و قصاب برای تهیه و پخت نان و غذای گرم مستقر و در سه شیفت به زائران حسینی خدمت‌رسانی و غذای گرم عرضه می‌کنند و همچنین امنیت موکب نیز توسط نیروهای استان تأمین می‌شود.


حجت الاسلام اصغریان با یادآوری اینکه موکب قمر بنی هاشم (ع) پذیرای ۲۰۰ هزار نفر از زائران حسینی است خاطرنشان کرد: خادمان زائران حسینی در موکب قمر بنی هاشم علیه السلام، به مدت ۲۱ روز در این موکب مستقر و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.


وی افزود: براي تامين مواد غذايي برای پذیرایی از اين تعدادزائران حرم امام حسين(ع) در مسیر نجف به کربلا،10 ميليارد ريال اعتبار مورد نیاز بود که امیدواریم این مبلغ با شعار هر نفر میزبان یک زائر از محل کمک ها و مشارکت های مردم شریف استان و با همکاری خیرین محترم تامین شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۷:۵۵

11 Feb 2020