۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۳۲۵۰
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ:

با بزرگداشت ياد و خاطره شهدا مي توان آنان را به عنوان الگوي واقعي شناساند

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: با بزرگداشت ياد و خاطره شهدا مي توان آنان را به عنوان الگوي واقعي شناساند و فطرت نسل جوان را بيدار و ترغيب شان به سمت ارزش هاي شهدايي را بيشتر نمود و با بيان خاطرات دوران دفاع مقدس و بيان ابعاد مختلف زندگي شهدا، ارزش هاي الهي را ترويج داد.
با بزرگداشت ياد و خاطره شهدا مي توان آنان را به عنوان الگوي واقعي شناساند
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در حاشيه برگزاري يادواره شهداي معلم و دانش آموز کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: اقشار مختلفي در پيروزي انقلاب اسلامي و تداوم انقلاب بخصوص در 8 سال دفاع مقدس ايفا کردند.

سرهنگ نظري افزود: يکي از اين اقشار قشر فرهنگي است که به افتخارآفريني اين ايام به منظور تجليل و تکريم مقام شامخ اين شهدا، يادواره شهداي فرهنگي و دانش آموز با همکاري سپاه ناحيه کوهرنگ، آموزش و پرورش و ستاد دهه فجر شهرستان بمنظور انتقال گنجينه ارزشمند دفاع مقدس و تجديد ميثاق با آرمان هاي امام و شهدا و ولي امر مسلمين برگزار گرديده است.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ بيان داشت: يکي از مؤثرترين روش هاي ترويج ارزش هاي اسلامي بزرگداشت افرادي است که در آن ارزش ها پيشرو بوده و مي توانند براي ديگران الگو باشند.

وي گفت: به عبارتي با معرفي و تقدير از قهرمانان واقعي ارزش ها، مي توان آنان را به عنوان الگو معرفي کرد تا عموم افراد ترغيب شوند که سبک زندگي خود را با آنان تطبيق دهند حال چه الگوها و قهرماناني بالاتر از شهيدان؟! و چه جايگاهي بالاتر از مقام آنان؟! و چه سبک زندگي بهتر از منش و روش آنان؟!

سرهنگ نظري تصريح کرد: برگزاري يادواره شهدا با همين هدف انجام مي شود، با بزرگداشت ياد و خاطره شهدا مي توان آنان را به عنوان الگوي واقعي شناساند و فطرت نسل جوان را بيدارتر و ترغيب شان به سمت ارزش هاي شهدايي را بيشتر نمود و با بيان خاطرات دوران دفاع مقدس و بيان ابعاد مختلف زندگي شهدا، ارزش هاي الهي را ترويج داد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۹:۲۹

29 Dec 2019