۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۱۸۶۸۰
نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برخی به دنبال استفاده از فتنه‌گران در دانشگاه‌ها هستند

نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برخی‌ها به فتنه‌گران امید دارند و می‌خواهند در مشاغل مختلف و از جمله در دانشگاه‌ها از این فتنه‌گران استفاده کنند.
برخی به دنبال استفاده از فتنه‌گران در دانشگاه‌ها هستند



به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با سفارش همه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا باید به گونه‌ای باشد که تمام جنبه‌های علمی و عملی زندگی ما را در بر گیرد.

وی با اشاره به تقارن عاشورا با روز ۱۳ آبان افزود: ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و استکبارستیزی است و باید در برنامه‌های روز عاشورا نیز بر محوریت استکبار ستیزی باشند.

نکونام بیان داشت: قیام امام خمینی(ره) نیز در راستای عاشورای حسینی بوده و از آن جدا نیست و ما باید تلاش کنیم خودمان را در این مسیر الهی قرار دهیم و برنامه‌هایمان را با این محوریت به مرحله اجرا بگذاریم.

نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در روز عاشورا مذاکره و گفت‌وگو نبوده و اگر اشخاصی این‌ها را بیان می‌کنند صحیح نیست.

وی تصریح کرد: آمریکا قابل اعتماد نیست و برخی نباید با مذاکرات با این کشور تاکید کنند چرا که ممکن است زمانی بفهمند که اشتباه کرده‌اند.

نکونام خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای است که برخی‌ها به فتنه‌گران امید دارند و می‌خواهند در مشاغل مختلف و از جمله در دانشگاه‌ها از این فتنه‌گران استفاده کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۲:۵۸

30 Dec 2019