۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۰۸۳۰
بيانيه ناحيه بسيج شهرستان شهرکرد به مناسبت ۲۲ بهمن:

آن که بخواهد ملت ايران را تحقير کند با ضربه متقابل ملت مواجه خواهد شد

انقلاب اسلامي طليعه نوري بود که در ظلمات شرق و غرب تجلي يافت و امروز سي و ششمين سال است که از اين طلوع گذشته و خورشيد انقلاب در اوج خود قرار گرفته است.
آن که بخواهد ملت ايران را تحقير کند با ضربه متقابل ملت مواجه خواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، در بيانيه اي که سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد صادر کرده، آمده است: انقلاب اسلامي طليعه نوري بود که در ظلمات شرق و غرب تجلي يافت و امروز سي و ششمين سال است که از اين طلوع گذشته و خورشيد انقلاب در اوج خود قرار گرفته است .

کشتي انقلاب با طي نمودن مسير پر تلاطم تهديدها ، تحريم ها و ترورها به سکانداري دو ناخداي الهي و شجاع امام خميني (ره) و امام خامنه اي ( مدظله العالي ) امروز به ساحل استقلال ، پيشرفت و عدالت بيش از پيش نزديک شده و ديگر بيم غرق شدن ندارد ، چرا که امروز دشمنان اين نظام مستاصل تر از هميشه در باتلاقي قرار گرفته اند که با هر تصميمي عليه اين انقلاب در آن فروتر مي روند و اين تحقق وعده خداوند است که اگر ملتي تقوا پيشه کرد راه نجات از سختي ها را به رويشان مي گشاييم .

این بیانیه می گوید: امروز مردم در حالي سي وششمين سالگي انقلاب شان را جشن مي گيرند که بيش از گذشته به آرمانها و اهداف انقلاب پايبند و اميدوار شده و اين به فرموده سکاندار انقلاب اسلامي امام خامنه اي ( مدظله العالي ) يکي از عوامل اقتدار است . حماسه حضور مردم در يوم الله ۲۲ بهمن بار ديگر اين اقتدار را در مقابل ديدگان به خواب زده سردمداران استکبار به نمايش خواهد گذاشت.همانطور که مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) در بيانات ۱۹بهمن فرمودند:" در بيست ۲۲بهمن ملت نشان خواهد داد کسي که بخواهد ملت ايران را تحقير کند با ضربه متقابل ملت مواجه خواهد شد".


در این بیانیه آمده است: ما پاسداران و بسيجيان شهرستان شهرکرد ضمن دعوت از آحاد مردم براي حضور در مراسم راهپيمايي روز ۲۲ بهمن جهت تجديد پيمان با آرمانهاي اسلام ، امام و مقام معظم رهبري اعلام مي داريم که تا آخرين نفس چون شهيدان انقلاب اسلامي راه پيشرفت و توسعه کشور را در پرتو اسلام ناب محمدي (ص) ادامه خواهيم داد.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۰:۰۶

4 Jan 2020