۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۲۱۸۲۰
امام جمعه شهر اردل:

جنايت رژيم سعودي همانند جنايت صهيونيست در غزه است

جنايت رژيم سعودي در يمن همانند جنايت رژيم صهيونيست در غزه است که در اين جنگ پيروزي از آن مردم يمن و سعودي به زمين خواهد خورد .
جنايت رژيم سعودي همانند جنايت صهيونيست در غزه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل در جمع نمازگزاران، با محکوميت حملات رژيم منحوس و ملعون آل سعود در بمباران يمن که منجر به شهادت دو هزار و ۵۷۱ نفر و آواره شدن ۱۲۰هزار تن از مردم يمن شد افزود: اين حرکت تروريستي آل سعود بازهم چهره ضد حقوق بشري آمريکا، سازمان ملل و شوراي امنيت را براي دنيا مشخص کرد.

سلمانپور افزود: حرکت شيطاني و اقدام ددمنشانه رژيم آل سعود در حمله به يمن و کشتار مردم بيگناه و مسلمان اين کشور يک پروژه آمريکايي و اسراييلي است که اين اقدام از سوي همه آزاديخواهان جهان محکوم است.

امام جمعه اردل در بخش ديگر سخنان ضمن گراميداشت ۲۹ فروردين و دوم ارديبهشت ماه روز ارتش و تاسيس سپاه پاسداران گفت: يکي ازپايه هاي اقتدار هر کشوري نيروهاي مسلح آن مي باشد، زيرا پايه هاي اقتدار نظامي نمايشگر توانمندي هاي عمومي و بين المللي آن کشور مي باشند .

حجت الاسلام سلمانپور گفت:ايمان ،خدامحوري و بصيرت و مطيع امر ولايت چهار رکن اساسي بينش هاي بلند نيروهاي مسلح در نظام جمهوري اسلامي است که با انگيزه معنويت و عزم راسخ به مقابله با دشمنان مي پردازند.

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۶:۲۸

27 Dec 2019