۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۲۹۸۴۰
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

شرایط کنونی همانند جنگ احزاب است، باید آماده بود/خبرنگار تراز انقلاب اسلامی مرز نمی شناسد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مقام معظم رهبری شرایط کنونی را به جنگ احزاب تشبیه کردند و نیاز است ما متناسب با تهدیدات آمادگی کافی را داشته باشیم.
شرایط کنونی همانند جنگ احزاب است، باید آماده بود/خبرنگار تراز انقلاب اسلامی مرز نمی شناسد
سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و روز خبرنگار اظهار کرد: روزخبرنگار به مناسبت سالروز شهادت عزیزی است که علاوه‌بر اینکه در عرصه قلم، که در عرصه جهاد هم خوش‌درخشید و از همین‌رو است که شهید صارمی نمونه بارزی از شهدا بود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران علی‌رغم مشقت‌ها و مرارت‌ها در طول ماموریت رسالت خود را در اوج انجام دادند اضافه کرد: امیدواریم همه فعالان در این عرصه به آنجایی برسند که مانند حضرت زینب جز زیبایی نبینیم چون کاری که در جهت رضای خدا باشد جز زیبایی نخواهد بود.

سردار محمدسلیمانی با اشاره به اینکه ما در کشور در چند حوزه درگیر هستیم افزود: جنگ سخت یکی از این چهار حوزه است و ما در حوزه مرزها به جز با عوامل منافق که در مرزها وجود دارد وضعیت خاصی نداریم و تهدیدی در حوزه مرزها و فرامرزها نداریم اما باید در این حوزه آماده باشیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) جنگ نیمه‌سخت را یکی دیگر از این حوزه‌ها دانست و بیان داشت: این حوزه در بحث موارد امنیتی بوده و مربوط به همه است و این موضوع که امروز کشور ایران امن‌ترین کشو است و بحمدالله ما باثبات‌ترین کشور در جهان زندگی می‌کنیم.

وی مهم‌ترین و اساسی‌ترین حوزه را که در آن ایران تهدید می‌شود و به صورت مستقیم و غیرمستقیم مورد توجه قرار دارد حوزه جنگ نرم معرفی و گفت: برای آمادگی در این حوزه رهبر انقلاب بسیار هشدار داده‌اند و این موضوع که رسانه یکی از ابزارهای جنگ نرم است غیرقابل انکار بوده و ما باید به رسانه دشمن در این زمینه با سوءضن ۱۰۰ درصد نگاه کنیم.

سردار محمدسلیمانی رسانه‌های موثر در این زمینه را رسانه‌های دیداری و شنیداری دانست و ادامه داد: فکر و ذکر و اندیشه دشمن درحال کار برای مبارزه با ایران است و درحال‌حاضر این موضوع که جوانان ما آگاه و صاحب تفکر هستند غیرقابل انکار بوده و اگر ما جوانان را با موارد اغنایی راضی نکنیم دشمن اغنایشان می‌کند.

وی تاکید کرد: خبرنگار تراز انقلاب اسلامی مرز نمی شناسد و نباید خبرنگاران تنها به استان خود معطوف باشند بلکه اشراف آن‌های به مسائل کل کشور و جهان اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی خدا را دارای بالاترین قدرت و توانایی دانست و اضافه کرد: فطرت‌های پاک ما تنها چیزی است که داریم و همانطور که در زمان جنگ هشت‌ساله دشمن با همه امکانات خود آمد و ما باقدرت ایمان آن‌ها را شکست دادیم در این جبهه نیز می‌توانیم با قدرت ایمان دشمن را شکست دهیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شرایط کنونی را به جنگ احزاب تشبیه کردند و نیاز است ما متناسب با تهدیدات آمادگی کافی را داشته باشیم.

سردار محمدسلیمانی آموزش و برگزاری کارگاه آموزشی در این زمینه را بسیار موثر دانست و اضافه کرد: خواستگاه جنگ نرم رسانه‌های دیداری و شنیداری است و ما در ایران به ابزاری نیاز داریم تا بتوانیم جوانان خود را اغنا کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص خبرنگاران و اینکه فعالان رسانه‌ها افسران جنگ نرم هستند تاکید کرد: بحث مردم‌داری و مردم‌یاری در صدر امور قرار دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم بعد از ۳۷ سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد مردم را دل‌زده کنیم و انتقادی که ما به مسئولان داریم این است که مسئولان ما در بحث جنگ نرم و بحث اقتصادی تاکیدات رهبر انقلاب را درک نکردند.

سردار محمدسلیمانی ادامه داد: عمق‌بخشی داخلی باید با نجابت موجود در قلم‌ها صورت بگیرد و در بحث عمق‌بخشی خارجی باید دشمن و اهدافش را شناخته و کارکرد عملی را به عهده دیگران قرار دهیم که در این راستا فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما از مرزها گذشته است یادآور شد: این بدان معنا است که عمق‌بخشی خارج از مرزها به خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در نیجریه به برکت انقلاب 13 هزار شیعه وجود دارد و شخصی مانند شیخ زکزاکی از اما ما الگو می‌گیرند.

سردار محمدسلیمانی خروجی آمریکا را زباله‌دانی مانند داعش دانست و افزود: این درحالی است که خروجی انقلاب هم به خوبی قابل مشاهده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۹:۲۰

26 Dec 2019