۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۲۳۸۰۰
توسط نويسنده قهفرخي:

تقدير از نويسنده کتاب "غروب پابه ماه"در هشتمين جشنواره‌ بين‌المللي شعر فجر

كبري موسوي قهفرخي برنده‌ سرو زرين بخش شعر كلاسيك در هشتمين جشنواره‌ بين‌المللي شعر فجر جشنواره فجر بوده و کتاب «غروب پا به ماه» نيز يکي از چهار اثر مورد تقدير قرار گرفته در سيزدهمين جايزه قلم زرين بود.
تقدير از نويسنده کتاب "غروب پابه ماه"در هشتمين جشنواره‌ بين‌المللي شعر فجر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، كبري موسوي قهفرخي متولد ۱۳۵۹ در فرخ شهر چهار محال و بختياري است. او فارغ التحصيل كارشناسي علوم سياسي دانشگاه تهران بوده و تاكنون در جشنواره‌هاي بسياري شركت داشته و رتبه‌هاي بسياري را از آن خود كرده است. از كتاب هاي موسوي مي‌توان به «ترانه ماهي ها»، «غروب پا به ماه» و «مي شكر» اشاره كرد.

كبري موسوي در سال ۱۳۹۳ يكي از برگزيدگان و برنده‌ سرو زرين بخش شعر كلاسيك در هشتمين جشنواره‌ بين‌المللي شعر فجر جشنواره فجر بوده و کتاب «غروب پا به ماه» نيز يکي از چهار اثر مورد تقدير قرار گرفته در سيزدهمين جايزه قلم زرين بود.

اشعار موسوي قهفرخي از لحاظ زبان، روان و و برخوردار از مضامين زيبا و دلنشين است. اين شاعر هم چنين از مايه‌هاي محلي و عاميانه در زبان و مضمون اشعارش با ظرافت بهره مي گيرد:

تو گردبادي! کار تو دل کندن از خاک است
من کمتر از خاکم ، حسابم با خودم پاک است

گفتني است کتاب اشعار غروب پا به ماه نوشته کبري موسوي قهفرخي در ۷۰ صفحه و قيمت ۴۰۰۰ تومان در تهران فروشگاه اينترنتي شهر کتاب و در شهرستانها پاتوق کتاب فردا تا يک هفته پس از معرفي، با ۱۰% تخفيف ويژه عرضه مي‌شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۴:۱۰

29 Dec 2019