۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۵۳۲۰
نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي خبر داد

تصویب چهاربانده کردن بزرگراه لردگان-ایذه در هیئت دولت

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: پس از اين بازديد ميداني از مسير ايذه–لردگان، اين امر توسط وزير راه و شهرسازي به دولت منتقل و ضرورت چهاربانده کردن اين بزرگراه در هيأت دولت به تصويب رسيد.
تصویب چهاربانده کردن بزرگراه لردگان-ایذه در هیئت دولت
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ محمد خالدي با اشاره به پيگيري هاي نماينده مردم ايذه و باغملک و نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي در خصوص اين امر، اظهار کرد: اجراي پروژه بزرگ عمراني شهرستان لردگان در دستور کار وزارت راه و شهرسازي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: چهاربانده کردن بزرگراه لردگان-ايذه از پروژه‌هاي حياتي اين شهرستان است و اين مسير توسط وزير راه و شهرسازي، رئيس بنياد مسکن کشور، استاندار و نماينده مردم لردگان از خوزستان به سمت سد کارون چهار، پيمايش شده است.

عضو کميسيون انرژي مجلس ادامه داد: پس از اين بازديد ميداني، اين امر توسط وزير راه و شهرسازي به دولت منتقل و ضرورت ايجاد اين بزرگراه در هيات دولت به تصويب رسيد.

خالدي با اشاره به اينکه اعتبار لازم براي اين پروژه مبلغ بالايي است، خاطرنشان کرد: پروژه اکنون در مرحله تعيين سرمايه‌گذار و پيمانکار است و احتمال دارد که بنياد مسکن کشور مجري آن شود.

انتهاي پيام1026ج/630ل

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۷:۵۷

26 Jan 2020