۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۲۱۴۶۰
اقدام قابل تقدير قوه قضائيه در برخورد با مفاسد اقتصادي/

قوه قضاييه قاطعيت خود را در صدور حکم مهدي هاشمي نشان داد/ اميد در مردم در مبارزه با مفاسد زنده شد/ حکم آقا زاده کام مردم را شيرين کرد

مهدي هاشمي مجموعاً به 15 سال حبس، رد مال، جزاي نقدي و انفصال محکوم شد.
قوه قضاييه قاطعيت خود را در صدور حکم مهدي هاشمي نشان داد/ اميد در مردم در مبارزه با مفاسد زنده شد/ حکم آقا زاده کام مردم را شيرين کرد
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، رسيدگي به پرونده آقا زاده جنجالي از نيمه مرداد امسال در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران و به رياست قاضي مقيسه آغاز شد.

جلسات رسيدگي به پرونده اين متهم در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب بيش از ۲۸ جلسه به طول انجاميد اما سرانجام آخرين روز هفته گذشته اخباري مبني بر صدور حکم به گوش رسيد.

درنهايت با صدور حکم آقا زاده جنجالي انتظار مردم به پايان رسيد و با صادر شدن اين حکم ثابت شد دستگاه قضايي يک سازمان قابل اعتماد و اتکا براي مردم در حوزه مبارزه با مفاسد است.

دستگاه قضاييه با صدور اين حکم نشان داد همه در برابر قانون يکسانند و با مجرمان مفاسد اقتصادي قاطعانه و بدون اغماض برخورد مي‌کند.

صدور حکم براي پرونده مهدي هاشمي نشان از اراده قوه قضائيه براي ورود به هرگونه تخلف و فساد دارد؛ بي شک اين اقدام باعث لرزش و احساس ناامني ساير متخلفان خواهد شد، چرا که اقدام قوه قضائيه ساير متخلفان را متوجه موضع توانمند اين قوه مي سازد.

اقدام قاطعانه دستگاه قضا در صدور حکم پرونده مهدي هاشمي قابل ستايش است و مشخص شد که اين دستگاه از استقلال برخوردار است؛ صدور اين حکم نشان داد دستگاه قضا هرگز تحت تاثير فشار هاي مختلف قرار نميگيرد و متناسب با مصالح و منافع جمهوري اسلامي ايران تصميم گرفته و اقدام مي کند. قوه قضائيه نشان داد هر کس در هر جايگاهي اگر دچار سو استفاده و خلاف اقتصادي شود بدون اغماض و بدون اينکه در نظر گرفته شود که آقازاده و يا غيره است مورد پيگرد و برخورد قرار ميگيرد.

نهايتا دستگاه قضائيه توانست از اين آزمون بزرگ با سربلندي بيرون آيد و با پايان دادن به انتظار مردم حمايت افکار عمومي هم نسبت به اين دستگاه بيشتر از پيش شد و بر آن انسجام بيشتري بخشيد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۸:۰۳

1 Jan 2020