۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۲۴۰۶۱

تخصيص اعتبار 49 میلیارد ریال براي شهرستان سامان

فرماندار شهرستان سامان ار تاخصيص چهار ميليارد و 900 ميليون تومان اعتبار براي شهرستان سامان در سال جاري خبر داد.
تخصيص اعتبار 49 میلیارد ریال براي شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ،سعيد صالحي اردلي در کميته برنامه‌ريزي شهرستان سامان با بيان اينکه 49 ميليارد ریال اعتبار براي شهرستان سامان در سال جاري تاخصيص داده شده است، اظهار کرد: اين ميزان اعتبار در ۱۵ فصل براي شهرستان سامان در نظر گرفته شده است.

صالحي با بيان اينکه اولويت تخصيص اعتبار براي شهرستان در راستاي پروژه‌هاي نيمه تما شهرستان است که بايد تکيمل شوند، بيان داشت: ۸۰ پروژه در شهرستان است که بايد پروژه‌هاي اولويت‌دار ابتدا به سر انجام برسد و بعد پروژه‌هاي جديد آغاز شود.

وي با اشاره به اينکه شهرستان سامان يک شهرستان گردشگرپذير استان است و در اين شهرستان زيرساخت‌هاي گردشگري مناسب مهمانان و گردشگران و خود مردم شهرستان و استان نيست، عنوان کرد: معضلات و مشکلات جاده به خصوص در بخش زاينده رود که نياز به تعريض جاده‌ها دارد به دليل اينکه جاده مناسب رفت و آمد نيست مردم روستاهاي بالادست به مرکز بخش براي انجام امور خود مراجعه نمي‌کند بلکه بيشتر فعاليت خود را در يکي از شهرستان‌هاي استان هم‌جوار انجام مي‌دهند.

صالحي با بيان اينکه در بخش محيط زيست و صنايع تبديلي بايد شروع جديدي را داشته باشيم، تصريح کرد: در راستاي کاهش بار ترافيکي پل تاريخي زمانخان اين مسير نياز به يک جاده جايگزين از سه‌راهي هتل به سمت چم‌عالي را دارد و جاده ايل‌بيگي به شوراب بايد هرچه سريع‌تر تکميل شود.

وي با اشاره به اينکه بايد ديواري خطرآفريني که در روستاي مارکده واقع شده هرچه سريع‌تر در اين مورد اقدام شود چرا که اگر اتفاقي به دليل وجود اين ديوار در روستا اتفاق بيفتد همه ما مسئول خواهيم بود، عنوان کرد: جدول واقع در روستاي سوادجان هم براي مردم و هم براي گردشگران مشکل‌ساز شده و مشکلات اجتماعي به همراه دارد که بايد هرچه سريع‌تر در اين راستا اقدامات لازم صورت گيرد .

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به اينکه در شهرستان حدود ۴۰ اداره و ارگان وجود دارد که ساختمان‌هاي اين ادارات در شان کارکنان و مردم شهرستان نيست، يادآور شد: در سال جاري انقلابي بزرگ در آسفالت کوچه2‌هاي شهر سامان صورت گرفت و ۵۰ کوچه در شهر سامان آسفالت شد، اما زيرساخت‌هاي خيابان اصلي شهر سامان مناسب نيست .

صالحي با بيان اينکه در شهرستان سامان در همه زمينه‌ها کمبودها و نواقص وجود دارد، بيان داشت: بايد تدابير لازم براي رفع مشکلات و تاخصيص اعتبار صورت گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۴:۳۳

29 Dec 2019