۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۲۹۱۰۱
سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان شهرستان کوهرنگ

آرمان‌هاي فلسطين مبتني‌بر ارزش‌ها و آرمان‌هاي ناب اسلامي است

سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان شهرستان کوهرنگ گفت: چون آرمان‌هاي فلسطين مبتني‌بر ارزش‌ها و آرمان‌هاي ناب اسلامي است و نشات گرفته از انديشه‌هاي پاک ديني است وظيفه ماست که اين کشور اسلامي را از سلطه و چنگ قدرت‌هاي غاصب و پشتيبان‌هاي بين‌المللي‌اش در بياوريم
آرمان‌هاي فلسطين مبتني‌بر ارزش‌ها و آرمان‌هاي ناب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز، تقي غيبي سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر در پاسخ به اين سوال که دشمن اصلي اسلام کيست، اظهار کرد: دشمن اصلي اسلام امريکا و اسرائيل جنايتکار و ايادي دست‌نشانده آنها است و به قول امام راحل، شيطان بزرگ امريکاست و اسرائيل بايد از صحنه روزگار محو شود چراکه تمام گرفتاري‌هاي ملل اسلامي زير سر امريکا و حاميان قسم خورده آنهاست.
 
وي در ادامه به سوال، چرا آرمان‌هاي فلسطين فراموش شدني نيست، اينگونه پاسخ مي‌دهد چون آرمان‌هاي فلسطين مبتني‌بر ارزش‌ها و آرمان‌هاي ناب اسلامي است و نشات گرفته از انديشه‌هاي پاک ديني است.
 
 وی ادامه داد: که فلسطين نهاد مقاومت و پايداري در برابر تجاوزگران و غاصبان جهان است.
 
سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان شهرستان کوهرنگ افزود: آرمان‌هاي بلند فلسطين برگرفته از نهضت سرخ حسين (ع) است و شعار دشمن‌ستيز، هيات من الذله است.
 
غیبی بيشترين سود و درگيري را امريکا خبيث و اسرائيل غاصب دانست و بین داشت:  متاسفانه کشتار مسلمانان به دست خودشان رقم مي‌خورد و با اختلاف بين شيعه و سني کشتار مسلمانان را راه انداختند.
 
وي تاکید کرد: درگيري مسلمانان را خودشان شکل داده‌اند و خود نظاره‌گر هستند.
 
غيبي اضافه کرد: مگر هدف اصلي همه مسلمين جهاد در برابر کفر نيست؟ پس چرا ما هنوز در خوابيم و از اين امر مهم بي‌خبريم و اتحاد و همبستگي ايجاد نمي‌کنيم.
 
وي به آيه "ولا تعلمو بحبل الله جمعيا و لا تفرقوا" اشاره و گفت: این آیه جواب بسیاری از سوالات را به زيبايي مي‌دهد.
 
غيبي خاطرنشان کرد: ما مسلمانان بايد آگاه باشيم و گوش به فرمان مقام معظم رهبري که بارها به آن تاکيد فرموند؛ "فلسطين براي جمهوري اسلامي يک امر تاکتيکي نيست، بلکه يک امر بنيادي است و از اعتقاد اسلامي تاسي مي‌شود".
 
وي افزود: وظيفه ماست که اين کشور اسلامي را از سلطه و چنگ قدرت‌هاي غاصب و پشتيبان‌هاي بين‌المللي‌اش در بياوريم و به دست مردم مظلوم فلسطين بسپاريم و اين وظيفه، وظيفه ديني است، وظيفه همه مسلمانان است.
 
سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان شهرستان کوهرنگ در پايان بیان داشت: همه وظيفه داريم طبق سيره پيامبر و ائمه معصومين (ع) پيش رويم که فرمودند، هرکس فرياد استغاثه هر مظلومي اعم از مسلمان و  غيرمسلمان را بشنود که مسلمين را به ياري طلبيده اما فرياد او را اجابت نکند مسلمان نيست.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۸:۱۳

8 Jan 2020