۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۳۹۵۵۱
رئيس اداره ثبت احوال شهرستان فارسان:

78 درصد از مردم شهرستان فارسان کارت هوشمند دريافت کرده‌اند

رئيس اداره ثبت احوال شهرستان فارسان گفت: از مجموع 69 هزار و 731 نفر از مردم شهرستان فارسان که واجد دريافت کارت ملي هوشمند هستند تاکنون 78 درصد مردم کارت هوشمند خود را دريافت کردند.
78 درصد از مردم شهرستان فارسان کارت هوشمند دريافت کرده‌اند
نورعلي خدادادي رئيس اداره ثبت احوال شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: از 11/5 درصد ولادت‌ها، 7/5 درصد فوتي‌ها و 12/04 درصد ازدواج‌های ثبت‌شده در سال 1396 در چهارمحال و بختياري مربوط به شهرستان فارسان مي‌باشد.

وی تصریح کرد: از مجموع 69 هزار و 731 نفر از مردم شهرستان فارسان که واجد دريافت کارت ملي هوشمند هستند تاکنون 78 درصد مردم کارت هوشمند خود را دريافت کردند 22 درصد باقيمانده يا هنوز اقدامي براي دريافت کارت هوشمند خود انجام نداده‌اند يا اقدام انجام داده‌اند که کارت‌هاي آن‌ها در مرحله صدور مي‌باشد.

خدادادی گفت: از افرادي که هنوز براي دريافت کارت هوشمند خود اقدام نکرده‌اند خواهشمند است هر چه سريع‌تر اقدام به ثبت‌نام کرده و دريافت کارت هوشمند خود را دریافت کنند، تا در آينده از بهره‌مندي از اوقات اجتماعي خود با مشکل و مانعي مواجه نشوند.

وي خاطرنشان کرد: درخصوص ظرفيت نوبت‌گيري کارت هوشمند ملي در شهرستان و با توجه به اتمام اعتبار کارت‌هاي ملي هم‌اکنون در چندين دفتر پيشخوان در حال ثبت‌نام کارت هوشمند ملي در سطح شهرستان مي‌باشيم و از شهرستاني‌هاي عزيز درخواست نمود با مراجعه به سايت www.ncr.ir و يا از طريق مراجعه به يکي از دفاتر پيشخوان نسبت به اخذ کارت هوشمند ملي اقدام نمايند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۲:۲۸

30 Jan 2020