۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۲۷۰۱

جايگاه واقعي وقف در جامعه بايد تقويت شود / ترويج فرهنگ وقف در جامعه ضروري است

مديرکل اوقاف و امورخيريه چهارمحال وبختياري گفت: مبلغان و طلاب علوم ديني در مسير ترويج فرهنگ وقف گام بردارند.
جايگاه واقعي وقف در جامعه بايد تقويت شود / ترويج فرهنگ وقف در جامعه ضروري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، حجت الاسلام مرتضي عزيزي در ديدار با مدير حوزه هاي علميه استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: بايد از ظرفيت مبلغان در مسير ترويج فرهنگ وقف در استان استفاده کرد.

عزيزي با تاکيد بر ايجاد موقوفه هاي جديد با استفاده از ظرفيت مبلغان و طلاب علوم ديني در مناطق تبليغي افزود: اجراي دقيق نيت هاي واقفان، پيگيري مشکلات حقوقي موقوفات و استيفاي حق وقف و استفاده از پتانسيل حوزه هاي علميه در تبليغ و ترويج فرهنگ وقف از اولويت هاي اين اداره کل است.

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري عنوان کرد: سازمان اوقاف و امور خيريه به عنوان متولي امور موقوفات اقدامات متعددي را در طول سال انجام مي دهد.

جايگاه واقعي وقف در جامعه تقويت شود

مدير حوزه هاي علميه استان چهارمحال و بختياري نيز تلاش اداره کل اوقاف استان براي اجراي نيت واقفان در خصوص حوزه هاي علميه را قابل تقدير بيان کرد و تاکيد کرد: احياي موقوفات مرتبط با حوزه ها باعث خدمات دهي مناسب به طلاب علوم ديني و جذب بيشتر علاقه مندان به حوزه و در نتيجه گسترش روز افزون دين مبين اسلام خواهد شد.

حجت الاسلام محمد احمدي با بيان اينکه ترويج فرهنگ وقف در جامعه يک ضرورت به شمار مي رود خاطرنشان کرد: وقف يک سنت حسنه است و بايد جايگاه واقعي وقف در جامعه تقويت شود و ترويج فرهنگ وقف در جامعه ضروري است.

مدير حوزه هاي علميه استان چهارمحال و بختياري در پايان گفت: حفظ و نگهداري از موقوفات به عنوان يک اصل مهم بايد مورد توجه همه آحاد جامعه قرار گيرد و فرهنگ وقف به عنوان يک اصل مهم تبيين شود.

انتهاي پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۷:۴۵

1 Jan 2020