۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۳۳۷۹۱
امام جمعه شهر اردل:

شهرستان اردل براي رهايي از مشکلات نيازمند نگاه ويژه و عادلانه مسئولين استاني است

امام جمعه شهر اردل گفت: شهرستان اردل ده ها سال است که پيشرفت چنداني نداشته لذا آباداني و حل مشکلات اين شهرستان نيازمند نگاه ويژه و عادلانه مسئولين استاني است.
شهرستان اردل براي رهايي از مشکلات نيازمند نگاه ويژه و عادلانه مسئولين استاني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: خطا و گناه سبب دوري از خدا و دوري از خدا عامل دل‌مردگي می شود.

حجت الاسلام بهرامي افزود: دل‌مردگي ما شوق نداشتن ما به خوب ها است و این نتيجه عمل به خودمان ست.

وي با بيان اینکه گناهان ما بيش از آنکه به ديگران ضرر برساند خود ما را هلاک مي کند گفت: اگر مراقب خودمان و اعمال‌مان نباشيم گاهي همين نماز و روزه ما براي ما سودي ندارد لذا تنها راه براي رهايي از بدهي و رسيدن به خوبي ها تقواست.

شهرستان اردل براي رهايي از مشکلات نيازمند نگاه ويژه و عادلانه مسئولين استاني است

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تبريک سال جديد با اشاره به نامگذاري امسال به نام «اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال» تاکید کرد: مقام معظم رهبري امسال را سال «اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال» ناميدند، تاکيد ايشان بر اقتصاد مقاومتي در چند سال متوالي نشان از اهميت اقتصاد مقاومتي و همچنين اهميت توليد و اشتغال دارد.

بهرامي افزود: نامگذاري هاي سال توسط رهبر معظم انقلاب، براساس نيازهاي واقعي جامعه به منظور توسعه کشور و استقامت در برابر دشمنان است که مردم و مسئولان بايد براي تحقق آن تلاش کنند.

وي تصريح کرد: دشمنان نتوانستند در جنگ نظامي عليه جمهوري اسلامي اقدامي داشته باشند از ين رو به تهاجم فرهنگي و جنگ اقتصادي روي آوردند و مشکلاتي براي کشور و مردم ايجاد کردند.

حجت الاسلام بهرامي در ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان اردل از مسولين استاني شهرستاني خواست تا با تحقق شعار رهبري در اين شهرستان مشکلات اين شهرستان را برطرف کنند.

وي بيان کرد: شهرستان اردل ده ها سال است که پيشرفت چنداني نداشه است لذا آباداني و حل مشکلات اين شهرستان نيازمند نگاه جدي، ويژه و عادلانه مسئولين استاني است.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخابات رياست جمهوري و همچنين شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اوايل سال ۹۶ بيان داشت: در حالي که بسياري از دشمنان براي کاستن از رونق انتخابات مهم پيش رو نقشه ها مي کشند، با انتخاب خوب و پرشور مردم و حضور حداکثري آحاد ملت پاي صندوق هاي راي اميد دشمنان تبديل به يأس و نااميدي خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۴:۰۳

11 Feb 2020