۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۳۸۶۵۱
مسئولان فکری به حال وضعیت نامناسب خیابان‌ها کنند

گلايه شديد تاکسي داران لردگانی از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها+تصویر

وضعيت نامناسب و ناگوار جاده‌ها و خيابان هاي شهر لردگان موجب انتقادات گسترده شهروندان از مسئولين ذيربط شده است و شهروندان لردگاني بارها از ايمن نبودن خيابان ها گلايه کردند‌ و خواستار توجه مسئولان به اين امر شده اند تا تدبيري براي آن بيانديشند.
گلايه شديد تاکسي داران لردگانی از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها+تصویر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ با آمدن نوروز شور و نشاط خاصي در لردگان حکم فرماست اما راننده هاي تاکسي شهر از نبود امکانات ترافيکي لازم گله مند بودند به نحوي که يکي از راننده ها به خبرنگار ما گفت: مسئولين شهري از انجام دادن کارهاي اساسي مهم براي حل معظل ترافيک سنگين در ايام عيد غافل هستند و فقط به فکر رنگ کردن بلوارهاي شهري هستند، در صورتيکه کارهاي اساسي مي توان براي از بين بردن اين ترافيک در شهر انجام داد تا ماشين ها زمان زيادي در ترافيک شهر گير نکنند.

يکي از تاکسي داران بيان داشت: بارها شاهد تصادفات با خسارات جاني و مالي در بلوار پرستاران بوده ايم و آخرين بار نيز در چند ماه گذشته به خاطر سهل انگاري از طرف مسئولين شهري يک نفر در همين بلوار جان خود را از دست داد، لذا رسيدگي به مشکلات شهري بسيار بسيار ضروري است و کوچکترين کم کاري در اين زمينه موجب تلف شدن جان و مال رانندگان و مردم لردگان خواهد شد و مسئولان بايستي به فکر جان و وسايل نقيله مردم باشند.

بد نيست مسئولين شهرستان نيز به فکر خدمت رساني و حل معظلات اساسي اين شهر بخصوص در ايام عيد و پيک شهري باشند تا شاهد رضايت خاطر بيشتر رانندگان در جابجايي مردم و مسافرين نوروزي  باشيم.
 
 تصاويري که مشاهده مي نماييد گوشه اي از مشکلات شهر لردگان است «بلوار پرستار از چهارراه شهرداري به سمت بيمارستان شهداي لردگان»
 












انتهای پیام/1026ج
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۹:۰۴

31 Dec 2019