۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۲۹۰۷۵
دبير اجرايي طرح شهيد ديالمه چهارمحال و بختیاری:

مطالبه‌گري، تبيين و پيگيري فرامين مقام معظم رهبري از اهداف طرح شهيد ديالمه است

مطالبه‌گري، تبيين و پيگيري فرامين مقام معظم رهبري (مدظله) و توليد و فراگير نمودن فرهنگ سياست‌ورزي انقلابي-اسلامي و محکم کردن پايه‌هاي فکري سياسي در طبقه جديد و درنهايت فراهم کردن محيط بحث و استدلال و ارزيابي فکري از اهداف برگزاري اين طرح مي‌باشد.
مطالبه‌گري، تبيين و پيگيري فرامين مقام معظم رهبري از اهداف طرح شهيد ديالمه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ صادق فرامرزي، دبير اجرايي طرح شهيد ديالمه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با منطقه آزاد از برگزاري اين طرح در استان خبر داد و گفت: مجمع شهيد ديالمه متشکل از دانشجويان، وابسته به بسيج دانشجويي در چارچوب قانون اساسي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و در لبيک به توصيه ولي‌امرمسلمين جهان به منظور ارتقاء بينش سياسي و رواج فرهنگ سياست ورزي انقلابي تشکيل شده است.

فرامرزي در ادامه بيان داشت: اين مجمع تشکيل شده تا بتواند گامي در راستاي حراست و دفاع همه‌جانبه از ميراث گرانبهاي امام (ره) و شهدا در محيط‌هاي دانشگاهي و سياسي بردارد و انقلاب اسلامي را هرچه بيشتر در پيشبرد اهداف و آرمان‌هاي والايش ياري رساند.

دبير اجرايي طرح شهيد ديالمه استان در ادامه به تربيت نيروي هم‌طراز با انقلاب اسلامي از جنبه‌هاي فکري، فرهنگي و سياسي اشاره کرد و اذعان داشت:
مطالبه‌گري، تبيين و پيگيري فرامين مقام معظم رهبري (مدظله) و توليد و فراگير نمودن فرهنگ سياست‌ورزي انقلابي-اسلامي و محکم کردن پايه‌هاي فکري سياسي در طبقه جديد و در نهايت فراهم کردن محيط بحث و استدلال و ارزيابي فکري از اهداف برگزاري اين طرح مي‌باشد.

فرامرزي در پايان بيان داشت: اين دوره شامل چهار دوره حضوري و چهار دوره غيرحضوري در عرض يک سال مي‌باشد که براي اولين بار در سطح استان برگزار مي‌شود.

افتتاحيه طرح شهيد ديالمه با تعداد ۴۰ نفر از مؤثران و نخبگان در دانشگاه‌هاي استان برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۷:۱۲

27 Dec 2019