۰
plusresetminus
سگ هاي ولگرد در روستاي ارجنک موجب آزار و اذيت اهالي روستا شد و آسايش مردم را سلب کرده است.
وقتي سگ هاي ولگرد آسايش مردم را سلب مي کند/ گلايه دهيار ارجنک از عدم همکاري مسئولين در جمع آوردي سگ هاي ولگرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ معضل جولان سگ هاي ولگرد و بدون صاحب در مناطق مسکوني به خصوص در محلات و شهرک هاي واقع در حاشيه شهر صورت جدي تري به خود مي گيرد، لذا ضرورت تأمين آسايش، ايمني و بهداشت شهروندان ساکن در اين نقاط، به اقدام ضربتي و توأم با رعايت مباحث بهداشتي و زيست محيطي مسوولان شهري نياز داشت.

روستاي ارجنک در شهرستان شهرکرد و استان چهار محال و بختياري از آن جمله مکان هايي است که جولان سگ هاي ولگرد آرامش اين اهالي به خصوص کودکان را برهم زده است و اين معضل برآن شد تا از سوي برخي مسئولين اين موضوع را پيگيري کنيم.

به همين منظور و به دنبال درخواست مکرر شهروندان از مسوولين مبني بر جمع آوري سگ هاي ولگرد از معابر، معاون خدمات شهري شهرداري اردبيل در گفت و گو با خبرنگار ما از آغاز طرح ضربتي زنده گيري و عقيم سازي سگ هاي ولگرد با رعايت اصول زيست محيطي و بهداشتي با هدف مقابله با معضل افزايش جمعيت اين حيوانات، خبر داد.

مردم روستاي ارجنک را از آزار سگ هاي ولگرد نجات دهيد

يکي از اهالي ساکن روستاي ارجنک در گفتگو با بام ايران خبر اظهار کرد: سگ هاي ولگرد در روستاي ارجنک موجب آزار و اذيت ما مي شوند و گاها" سر راه بچه ها و کودکاني که به مدرسه مي روند را ميگيرند.

وي تصريح کرد: از مسئولين تقاضا داريم فکري براي اتلاف سگ هاي ولگرد در کوچه هاکنند که باعث ايجاد وحشت بين کودکان و عامل شيوع بيماري ها هستند.

گلايه دهيار ارجنک از عدم همکاري شهرداري در اتلاف سگ هاي ولگرد

فيروز گنجي دهيار روستاي ارجنک در گفتگو با بام ايران خبر اظهار کرد: سگ هاي ولگرد در گذشته به صورت اتلاف انجام مي گرفت اما طي بخشنامه اي که به دست ما رسيد بنا بر اين شد که به صورت زنده گيري اقدام شود.

وي تصريح کرد: طي نامه اي که به شهرداري بروجن زده شد بنا بر اين بود که شهرداري نسبت به زنده گيري سگ هاي ولگرد اين منطقه اقدام کند اما متاسفانه اقدامي صورت نگرفت.

گنجي بيان داشت: در گذشته اتلاف سگ هاي ولگرد صورت ميگرفت و از طريق بلند گو در سراسر روستا اعلام مي شد که نسبت به جمع آوري سگ هاي گله اقدام شود.

وي اذعان داشت: پيگيري هايي هم در فرمانداري شهرستان شهرکرد در اين خصوص صورت گرفته اما متاسفانه تا کنون اقدامي از سوي مسئولين ديده نشده است.

گنجي تاکيد کرد: ما همچنان پيگير اين مشکل تا حل کردن آن هستيم.

لازم است بام ايران خبر پيگير اين مسئله تا حل کردن مشکل مردم خواهد بود.

گزارش: مرضيه عالي پور هفشجاني

انتهای پیام1026ج/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۳:۰۷

28 Dec 2019