۰
plusresetminus
اهالي روستاي سيبک چغاخور که از قطعي هاي طولاني مدت آب گلايه دارند، مي گويند قطعي آب شرايط غير قابل تحملي را براي مردم اين روستا به وجود آورده است.
گلايه مردم روستاي سيبک از قطعي هاي مکرر آب/نماينده مردم بروجن در مجلس: پيگير انتقال آب به روستا هستيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، قطعي طولاني مدت آب شرب در روستاي سيبک چغاخور نارضايتي اهالي اين روستا را در پي داشته است.

يکي از اهالي روستاي سيبک مي گويد روزانه ۶ ساعت آب به طور کامل در اين روستا قطع مي شود به طوري که براي انجام کارهاي روزانه و استحمام هم با مشکل مواجه مي شويم.

وي با بيان اين که آب هر روز بعد از ظهرها در روستاي سيبک قطع مي شود، افزود: هنگام وصل شدن آب نيز اغلب اوقات با افت شديد فشار مواجه مي شويم که به ناچار سطل ها را از آب ذخيره مي کنيم.

يکي ديگر از اهالي روستاي سيبک با بيان اين که قطعي آب شرايط غير قابل تحملي را براي مردم به وجود آورده است، گفت: اميدوارم مسئولان مربوطه براي رفع اين مشکل اقدامي اساسي کنند.

وي گفت: ساکنان بالا دست آبادي با مشکل بيشتري مواجه هستند چرا که نسبت به قسمت هاي ديگر روستا دچار افت شديد فشار آب مي شوند.

يکي ديگر از اهالي اين روستا که در بالا دست آبادي ساکن است مي گويد افت شديد فشار آب مشکلات بسباري را براي ما به وجود آورده است به طوري که حتي براي استحمام نيز دچار مشکل جدي هستيم و در طبقات بالاتر آب را در تانکر و سطل ها ذخيره مي کنيم.

وي ادامه داد: روستاهاي ديگر در منطقه چغاخور مانند گلوگرد، خدر آباد و آورگان در طول شبانه روز مشکلي در تامين آب شرب ندارند.

فردي ديگر از اهالي همين روستا با بيان اين که آب فعلي روستاي سيبک به خاطر فرسودگي شبکه آب کيفيت خوبي ندارد، گفت: لوله کشي جديد آب در روستاي سيبک انجام شده، کنتورهاي آب هم نصب شده اما هنوز وصل نشده است.

پيگير انتقال آب به روستاي سيبک هستيم/تنها مسير انتقال باقي مانده است/عمليات اجرايي به زودي آغاز مي شود

نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي در همين خصوص به کلار، گفت: پيگير اجراي انتقال آب به روستاي سيبک هستيم که پس از پايان تعطيلات نوروز عمليات اجرايي آن آغاز مي شود.

خديجه ربيعي ضمن بيان اين که شبکه داخلي کامل است، اضافه کرد: تنها مسير انتقال باقي مانده که براي انجام سريع تر آن تاکيدات مکرر به مسئولين مربوطه داشته ام.

وي اضافه کرد: لازمه ي تسريع اين است که اهالي روستاي سيبک همکاري لازم را همچنان که در موارد ديگر دارند در اين موضوع هم داشته باشند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۷:۲۵

28 Dec 2019