۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۲۵۷۴۵
با حضور استاندار برگزار شد :

مراسم تکریم و معارفه اعضا هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان چهارمحال و بختیاری

مراسم تکریم و معارفه اعضا هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه اعضا هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ، قاسم قاسمی در مراسم توديع و معارفه اعضاي هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستاي برگزاري هفتمين دوره انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تلاش ها و هماهنگي هاي خوبي صورت گرفت و اين انتخابات در چهارمحال و بختیاری با شرايط مطلوبي برگزار شد.

وي با اشاره به برگزاري اين دوره از انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان در سطح کشور به صورت الکترونيکي افزود: خوشبختانه با تمهيدات خوبي که از سوي هيات اجرايي و نظارت بر انتخابات در استان انديشيده شد، مشکل خاصي در روند برگزاري وجود نداشت.

در ادامه استاندار چهارمحال و بختیاری ،خود با بيان اينکه سازمان نظام مهندسي ساختمان از اهمیت ویژه ای در کشور برخوردار است گفت: اين سازمان مجموعه اي از افراد نخبه و فرهيخته را در خود جاي داده است که از اين ظرفيت و توانمندي ها در بخش هاي مختلف استان مي بايست بهره برد.

قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد : سازمان نظام مهندسي ساختمان در زمينه چگونگي معماري وسيما و منظر شهري نقش تاثيرگذاري دارد و مهندسان اين سازمان با تکيه بر مقررات ملي ساختمان مي توانند در اين عرصه نقش تعيين کننده اي داشته باشند.

گفتنی است سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال ۷۴ به صورت رسمی تاسیس شد و حسب ماده ۱۰ قانون نظام مهندسی ساختمان، هر يك از سازمان‌هاي استان داراي هيئت مديره‌هايي خواهد بود كه از بين اعضاي داوطلب واجد شرايط در رشته‌هاي اصلي مهندسي ساختمان براي يك دوره سه ساله انتخاب خواهند شد.

لازم به ذکر است که در جهت اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده روز ۱۶مهرماه همزمان با سایر استان‌های کشور برگزار شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۸:۳۸

29 Dec 2019