۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۴۷۴۵
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج فارسان:

روزه‌خواری در ملاعام نمود بارز حرمت‌شکنی دینی است

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج فارسان روزه‌خوري در ملأعام را يکي از نمودهای بارز در حرمت‌شکني‌هاي ديني عنوان کرد و گفت: دستگاه قضايي و نيروي انتظامي بر اساس قانون از اين‌گونه حرمت‌شکني‌ها مراقبت کنند و اگر فردي مسافر يا مريض است نمي‌تواند در انظار عمومي به روزه‌خوري بپردازد
روزه‌خواری در ملاعام نمود بارز حرمت‌شکنی دینی است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سيد محمدرضا علوي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: امر به‌ معروف و نهي از منکر، رمز پايداري و برپايي دستورات الهي، و شور و نشاط جامعه اسلامي است، با امر به‌ معروف و نهي از منکر بي‌تفاوتي از ميان مردم مسلمان برداشته مي‌شود و همه افراد در برابر يکديگر مسئول شناخته مي‌شوند.

وي تصريح کرد: همه دستورات الهي براي خوشبختي و سعادت انسان‌ها آمده است، و اين سعادت زماني رخ مي‌نماياند که به بايدها و نبايدهاي الهي عمل شود، با امر به‌ معروف و نهي از منکر به يکديگر يادآوري مي‌کنيم که راه سعادت و خوشبختي خود را فراموش نکنيم، بي‌راهه و کژراهه را انتخاب نکنيم.

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج فارسان اظهار داشت: بايد با همبستگي ميان مردم و مسئولان، دو فريضه امر به‌ معروف و نهي از منکر که تقريباً رو به فراموشي مي‌رفت را دوباره زنده کنيم.

وي افزود: امربه‌معروف و نهي از منکر همان چيزي است که حضرت امام حسين (ع) براي احياي آن قيام کرد و بسياري از واجبات ديني با اجراي امربه‌معروف انجام مي‌شود و خيلي از فسادها نيز با نهي از منکر اصلاً صورت نمي‌پذيرد.

علوي، روزه‌خوري در ملأعام را يکي از نمودهای بارز در حرمت‌شکني‌هاي ديني عنوان کرد و گفت: دستگاه قضايي و نيروي انتظامي بر اساس قانون از اين‌گونه حرمت‌شکني‌ها مراقبت کنند و اگر فردي مسافر يا مريض است نمي‌تواند در انظار عمومي به روزه‌خوري بپردازد.

اگر فردي مسافر يا مريض است نمي‌تواند در انظار عمومي به روزه‌خوري کند

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج فارسان افزود: هجمه‌هاي فرهنگي دشمنان بسيار زياد است و به همان اندازه مسئوليت ما در قبال جوانان و مردم ايران اسلامي بالا است و بايد با برنامه‌ريزي دقيق براي جذب جوانان به مساجد تلاش شود.

وي در پايان با تأکيد بر اينکه انجام فريضه امر به‌ معروف، وظيفه آحاد مردم است، گفت: هر کس هر چه در توان دارد براي همکاري و احياي هر چه بيشتر اين فريضه الهي انجام دهد.

انتهاي پيام1026ج/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۹:۰۱

2 Feb 2020