۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۲۴۸۴۵
مدير کميته امداد امام خميني(ره)اردل:

4 ميليارد ريال وام اشتغالزايي به مددجويان اردلي پرداخت شد

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل گفت:4 ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي و خودکفايي از ابتداي امسال تاکنون به 55 مددجويان تحت حمايت کميته امداد اين شهرستان پرداخت شده است.
4 ميليارد ريال وام اشتغالزايي به مددجويان اردلي پرداخت شد
به گزارش جهانبین نیوز، نصرت الله موسايي در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با بيان اين خبر اظهار داشت:اين تسهيلات در سر فصل هاي كارانگيزي ، توان افزايي و طرح هاي خودكفايي پرداخت شد.

موسايي با اشاره به اينکه کميته امداد اين شهرستان با بهره‌گيري از توان تخصصي ناظران فني اقدام به نظارت بر طرح‌هاي اشتغالزايي کرده است ، افزود : ارائه آموزش‌هاي چهره به چهره و انجام مشاوره‌هاي شغلي ، نقش تاثيرگذاري در تامين اهداف طرح‌هاي کوچک و زود بازده اين نهاد داشته است.

وي با بيان اينکه در آموزه هاي دين مبين اسلام به اعطاي تسهيلات قرض الحسنه سفارش و تاکيد شده و مسئولان کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل نيز در همين راستا درصدد ارايه خدمت به نيازمندان هستند افزود: از ابتداي امسال تاکنون ۴ميليارد ريال جهت اشتغال و خودکفايي ۵۵ خانواده تحت حمايت کميته امدادامام خميني(ره) شهرستان اردل هزينه شد.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اردل با اشاره به اينکه ناظران فني در رشته‌هاي تخصصي از قبيل کشاورزي ، دام ، طيور و همچنين طرح‌هاي توليدي با کميته امداد همکاري دارند ، تصريح کرد : ناظران اشتغال با اين نهاد در همه مراحل اجراي فرآيندهاي اشتغالزايي از قبيل کسب و کار خرد و مشاغل خانگي اجرايي در سطح شهرستان نظارت دارند .

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۷:۲۷

1 Jan 2020