۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۳۱۳۱۵
محور ويژه‌برنامه‌هاي سيزده آبان چهارمحال و بختياري

توجه ويژه به مسئلۀ "بدعهدي‌هاي آمريکا" به‌عنوان خصوصيت محوري نماد استکبار عليه ملت ايران

رئيس ستاد برگزاري مراسم يوم‌الله 13 آبان استان توجه ويژه به مسئلۀ"بدعهدي‌هاي آمريکا"به‌عنوان خصوصيت محوري نماد استکبار عليه ملت ايران و "توطئه‌هاي جديد" آمريکا را از رويکردهاي برگزاري مراسم 13 آبان امسال برشمرد.
توجه ويژه به مسئلۀ "بدعهدي‌هاي آمريکا" به‌عنوان خصوصيت محوري نماد استکبار عليه ملت ايران
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري در اتاق فکر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان با اشاره به سه واقعه مهم شکل‌دهنده سيزدهم آبان گفت: استفادۀ حداکثري از ظرفيت‌هاي اطلاع‌رساني و فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي به‌منظور تبيين جنايات استکبار و ابعاد پيدا و پنهان اين سه واقعه مهم امسال به طور ويژه در دستور کار قرار گرفته است. 
 
علي گرجي  برنامه‌ريزي براي حضور همه اقشار جامعه در ويژه‌برنامه‌هاي سيزده آبان را ضروري خواند و افزود: برگزاري صبحگاه بصيرتي، زنگ نمادين استکبارستيزي در مدارس، برگزاري جلسات ستاد مردمي در مرکز استان در حضور نماينده ولي فقيه در استان و در مراکز شهرستان‌ها، مسابقه ساخت آدمک‌هاي شيطاني استکبار، مسابقه ساخت پاورپوينت و ... از برنامه‌هاي پيش‌بيني‌شده اين روز است.
وي با اشاره به اينکه همايش‌هاي بصيرتي امسال با شعار«مبارزه با استکبار، يک شعار هميشگي است » برنامه‌ريزي‌شده است خاطرنشان کرد: مراسم حماسي استکبارستيزي امسال در روز پنج‌شنبه 13 آبان، در 42 نقطه استان و در شهرکرد به‌صورت تظاهرات و تجمع در ميدان 12 محرم به سمت ميدان امامزادگان دو خاتون(س) با سخنراني سردار رمضان شريف و اجراي زنده سرود حماسي و انقلابي توسط خواننده نسل جوان ميلاد هاروني برگزار خواهد شد.
رئيس ستاد برگزاري مراسم يوم‌الله 13 آبان استان توجه ويژه به مسئلۀ"بدعهدي‌هاي آمريکا"به‌عنوان خصوصيت محوري نماد استکبار عليه ملت ايران، تبيين"جنايات کنوني آمريکا"نسبت به ملت ايران و جهان اسلام و معرفي"توطئه‌هاي جديد" آمريکا را از رويکردهاي برگزاري مراسم 13 آبان امسال برشمرد و گفت: تجلّي ايستادگي ملت بزرگ ايران در برابر استکبار و "مصداق اتمّ استکبار، آمريکا" با حضور پرشور همه اقشار در اين تظاهرات و تجمع محقق مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۰:۲۳

11 Jan 2020