۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۲۵۴۷۵
کارشناس مسائل سیاسی:

هدف دشمن از نفوذ، از بین بردن روحیات انقلابی ، جهادی و استکبار ستیزی ملت ایران است

کارشناس مسائل سیاسی گفت:‌ استکبار ستیزی از مهمترین مقوله های مشترک بین درسهای عاشورا و عبرت های عاشوراست و هدف دشمنان از نفوذ، کاهش یا از بین بردن روحیات انقلابی ، جهادی و استکبار ستیزی ملت ایران است.
هدف دشمن از نفوذ، از بین بردن روحیات انقلابی ، جهادی و استکبار ستیزی ملت ایران است
به گزارش جهانبین نیوز؛ کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن و ماتم آل الله در ماه محرم ، تحلیل واقعه عاشورا را از سه منظر ممکن دانست و گفت : به حادثه عظیم عاشورا از سه زاویه میتوان نگاه کرد .

علیرضا اسماعیلی افزود: نگاه اول دیدگاه روایی و داستانی است . نگاه دیگر به درسهای عاشورا مانند ایثار ، آزادگی ، حجاب و ... اشاره دارد و در رویکرد سوم که از اهمیتی بیشتر برخوردار است به عبرت های عاشورا شامل بررسی جریان تفکری که منجر به کشتن نوه رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) آن هم بدست مسلمانانی که بعضا در راه خدا جانبازی هم کرده بودند پرداخته می شود.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به استکبار ستیزی اشاره کرد و گفت : استکبار ستیزی از مهمترین مقوله های مشترک بین درسهای عاشورا و عبرت های عاشوراست. راز جاودانگی در این است که کسانی که در مقابل استکبار به زانوی تسلیم در آمدند و کسانی که ذلت را نپذیرفتند هرگز در یک جبهه قرار نمیگیرند.

هادی ویژه استانی در ادامه مباحث خود به تلاش دشمن در قبال استکبار ستیزی جمهوری اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: در یک تقسیم بندی می توان امواج بیداری اسلامی را شامل نهضت سید جمال و متأخرین پس از آن ، انقلاب اسلامی ایران و پروژه براندازی و جنگ نرم در سالهای اخیر دانست .

وی، گفت: در طی این سالها دشمن از هیچ تلاشی در جهت مقابله با اسلام فروگذار نکرده است و در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز هم به مقابله فیزیکی (جنگ تحمیلی ۸ ساله ) پرداختند و هم با شعله ور کردن آتش نفاق با ایجاد گروههایی مانند داعش مسلمانان را از نیل به اهداف عالی خود بازداشتند.

وی جمهوری اسلامی ایران را قلب تپنده جهان اسلام دانست و ادامه داد : استکبار راهی جز نفوذ به این قلب تپنده جهان اسلام ندارد و مذاکرات هسته ای بهترین بهانه نفوذ به جمهوری اسلامی است و هدف دشمنان از نفوذ، کاهش یا از بین بردن روحیات انقلابی ، جهادی و استکبار ستیزی ملت ایران است .


انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۷:۴۳

29 Dec 2019