۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۱۹۰۴۹
مديرکل امور شهري استان در حاشيه افتتاح شهرداري صمصامي

با افتتاح شهرداري صمصامي تعداد شهرهاي استان به 38 شهر رسيد

رییسی گفت: به افتتاح شهرداری های تازه تاسیس 200 نفر نيرو در شهرداري ها استخدام شده اند که 160نفر از آنها به شهرداري ها معرفي شده اند.
با افتتاح شهرداري صمصامي تعداد شهرهاي استان به 38 شهر رسيد
 
به گزارش جهانبین نیوز، مدير کل امور شهري استان در حاشيه افتتاح شهرداري صمصامي در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: با افتتاح شهرداري صمصامي شهرهاي استان چهارمحال و بختياري به 38 شهر رسيد و پيش بيني مي شود با افتتاح دو شهرداري ديگر، شهرهاي استان به 40 شهر برسد.

محمدرضا رئيسي در ادامه گفت: در 5 سال گذشته کل ماشين آلاتي که دولت به شهرداري ها داده  65 دستگاه کمک بوده در حالي که در دولت تدبير و اميد 27 دستگاه خودرو به شهرداريهاي استان کمک شده است و تا پايان سال به هر شهرداري يک خودروي ديگر (آتشنشاني،حمل زباله) داده خواهد شد.

رئيسي افزود: در سال جاري در شش  ماه گذشته 70 ميليارد ريال جهت قير يارانه اي در اختيار شهرداري ها قرار گرفته است که به طور ميانگين هر شهرداري مي تواند 10 کيلومتر معابر شهري را آسفالت کند که در نوع خود بي سابقه است.

مدير کل امور شهري استان با اشاره به کمک مالي به شهرداريها تاکيد کرد: در سال 92 کل کمک به شهرداريهاي استان 240 ميليارد ريال بوده است در حالي که در 6 ماهه اول امسال 290 ميليارد ريال در دولت تدبير و اميد به شهرداري ها کمک شده است و پيش بيني ما هم با توجه به اينکه بودجه در آخر سال مشخص مي شود اين کمک به 2 برابر افزايش يابد که اين در نوع خود بي سابقه است.

اين مقام مسئول در ادامه بيان داشت: 200 نفر نيرو در شهرداري ها استخدام شده اند که 160نفر از آنها به شهرداري ها معرفي شده اند.

اتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۳:۰۸

30 Dec 2019