۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۲۹۱۲۹
رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري خبر داد:

امضاي تفاهم‌نامه همکاري فرهنگي جهاد دانشگاهي و فرمانداري اردل

رئيس جهاد دانشگاهي استان چهارمحال و بختياري از امضاء تفاهم‌نامه همکاري فرهنگي و پژوهشي ميان جهاد دانشگاهي و فرمانداري اردل خبر داد.
امضاي تفاهم‌نامه همکاري فرهنگي جهاد دانشگاهي و فرمانداري اردل
به گزارش جهانبین نیوز، وحيد خليلي اردلي رئيس جهاد دانشگاهي استان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: اين تفاهم‌نامه به منظور همکاري‌هاي دو جانبه در زمينه آموزش‌هاي کوتاه‌مدت و بلندمدت، فرهنگي و پژوهشي منعقد شده و استفاده بهينه از توانمندي‌هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي از مهم‌ترين مفاد تفاهم‌نامه مذکور مي‌باشد.

خليلي اظها رکرد: اجراي کامل دوره‌هاي آموزشي مورد نياز کارکنان محترم دولت با مشخصات و سرفصل‌ها و محتواي مربوط بر اساس برنامه‌هاي آموزشي مصوب و همچنين مأموريت‌هاي مطالعاتي و پژوهشي حسب درخواست فرمانداري اردل از ديگر مفاد اين تفاهم‌نامه مي‌باشد.

وي بيان داشت: جهاد دانشگاهي در ۱۰ گروه آموزشي (علوم انساني، پزشکي، کشاورزي، فني و مهندسي، کامپيوتر، اشتغال و کارآفريني، فرهنگ و هنر، زبان‌هاي خارجه، آموزش کارکنان محترم دولت و آموزش‌هاي مجازي) مي‌تواند نياز کارکنان قسمت‌هاي مختلف را پوشش دهد.

رئيس جهاد دانشگاهي استان در پايان با توجه به استقرار متخصصين و کارشناسان زبده در حوزه فناوري اطلاعات، گردشگري و نيازسنجي و پروژه‌هاي کارفرمايي اعلام آمادگي نمود که جهاد دانشگاهي استان به فرمانداري و ادرات شهرستان در موارد اشاره شده، کمک کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۷:۱۸

23 Jan 2020