۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۹۵۷۹
حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان:

امروزه فشار اقتصادي بر دوش مردم سنگيني مي کند دولتمردان وظيفه دارند اين فشار اقتصادي را از دوش مردم بر دارند

امام جمعه لردگان گفت: امروزه فشار اقتصادي بر دوش مردم سنگيني مي کند دولت و دولتمردان وظيفه دارند اين فشار اقتصادي را از دوش مردم بر دارند .همه قوا وظيفه دارند براي رفع مشکلات اقتصادي مردم همت گمارند دست در دست هم دهند با اتحاد و وحدت ملي و با حمايت مردم اين بار اقتصادي را حل کنند .
امروزه فشار اقتصادي بر دوش مردم سنگيني مي کند دولتمردان وظيفه دارند اين فشار اقتصادي را از دوش مردم بر دارند
به گزارش خبرنگار  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته از منظر حضرت علي (ع ) براي زندگي خوب و آخرت خوب سه عنصر دين، تقوي و يقين را بيان داشت .

وي در دامه گفت: امروزه فشار اقتصادي بر دوش مردم سنگيني مي کند دولت و دولتمردان وظيفه دارند اين فشار اقتصادي را از دوش مردم بر دارند. همه قوا وظيفه دارند براي رفع مشکلات  اقتصادي مردم همت گمارند دست در دست هم دهند با اتحاد و وحدت ملي و با حمايت مردم اين بار اقتصادي را حل کنند .

تاج زاد افزود: امروزه جنگ، جنگ سلاح نظامي نيست جنگ نرم است نخبگان وظيفه دارند بصيرت افزائي کنند در اين برهه از زمان سه دسته اند که آهنگ تخريب را به صدا  در مي آورند يک گروهاي سياسي خودي و داخلي، دوم گروه هاي معاند و خارجي و سوم هم منافقين که از اول انقلاب تا کنون کارشان مخالفت با نظام بوده و هيچ غلطي هم نتوانستند بکنند .

ايشان افزوداند: خطاب رهبري به مردم دعوت به بصيرت و توجه دقيق به شعار سال توجه به کالاي داخلي و توليد داخلي و مقابله با اسراف است.

امام جمعه لردگان با اشاره به شروع هفته قوه قضائيه گفت: قضات وظيفه سنگيني بر عهده دارند عدالت و ايستادگي در برابر ظلم و اجراي دستورات الهي و قانوني  و همچنين اسقرار امنيت  اجتماعي و اخلاقي را کاري بسيار سخت است که از قوه قضائيه در لردگان با اين حجم کاري زياد تشکر و قد داني مي شود .

وي از قضات خواست که مبادا ضعيفي به شما مراجعه کند و حق او ضايع گردد اين سخن بزرگان ديني ماست در تمام دستگاهها بخصوص قوه قضائيه مد نظر باشد .

ايشان به هفته مبارزه بامواد مخدر نيز اشاره نمود و از زحمات قوه قضائيه و نيروهاي نظامي و انتظامي و شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان به پاس تلاش و کوششهائي که براي پيشگيري از اين مواد خانمان سوز در سطح شهرستان انجام داده اند تشکرد کرد .

پایان پیام/1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۳:۱۷

10 Jan 2020