۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۳۱۲۸۹

مسابقات کشتي قهرماني نوجوانان استان به پايان رسيد

روز گذشته مسابقات قهرماني و انتخابي تيم کشتي نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری با معرفي نفرات برتر در کشتي آزاد و فرنگي به کار خود پايان داد .
مسابقات کشتي قهرماني نوجوانان استان به پايان رسيد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ، اين رقابت ها با حضور ۱۳۲ کشتي گير از سراسر استان به مدت يک روز به ميزباني سالن زنده ياد مازيار فاتحي برگزار و ۲۰ قهرماني استان معرفي شدند.

در رقابت هاي کشتي آزاد و در وزن ۴۲- عليرضا بهروج از لردگان، وزن ۴۶- حامد خالدي از لردگان، وزن ۵۰ – محمد رئيسي از فارسان، ۵۴- ياسين کياني از شهرکرد، ۵۸ – سجاد حاجي پور از لردگان، ۶۳ – ابراهيم جمالي از فارسان، ۶۹ – حميد ميرزايي از لردگان، ۷۶- رضا حيدري از فارسان، ۸۵- محمد حسين توکلي از شهرکرد و در وزن ۱۰۰- محمد اله بخشي از هفشجان بر سکوهاي نخست ايستادند.

در کشتي فرنگي نيز مرتضي نصيري از هفشجان در وزن ۴۲-، شهاب حسيني از بروجن در ۴۶-، سپهر جعفري از شهرکرد در ۵۰-، محمد هادي مسلمي از بروجن در ۵۴-، علي شيرمحمدي از هفشجان در ۵۸-، سجاد مسلمي از بروجن در ۶۳-، علي کبيري از شهرکرد در ۶۹-، اميررضا فروزنده از هفشجان در ۷۶-، محمد رفيع زاده از شهرکرد در ۸۵- و رسول صيفي از شهرکرد در ۱۰۰- به عناوين برتر رسيدند.

گفتني است اين رقابت ها با هدف انتخاب نوجوانان برتر استان براي حضور در رقابت هاي کشوري برگزار شد.

انتهاي پيام1022[ /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۷:۲۳

9 Jan 2020