۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۳۳۲۶۹
رئيس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختياري:

پارک علم و فناوري حلقه مفقوده بين دانشگاه و صنعت است

رئيس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختياري گفت: پارک علم و فناوري حلقه مفقوده بين دانشگاه و صنعت است و روال کار آن تجاري سازي و تبديل به محصول و بعد از آن ايجاد اشتغال است.
پارک علم و فناوري حلقه مفقوده بين دانشگاه و صنعت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، محمد فرامرزي معاون پژوهشي دانشگاه شهرکرد در اختتاميه جشنواره تاثريا گفت: ما در ابتدا بايد مفهوم صحيح صنعت را بدانيم وسپس به ارتباط بين صنعت و دانشگاه بپردازيم.دانشگاه وظيفه عرضه دانش را دارد و وظيفه صنعت توليد فنآوري است

وي با طرح اين سوال که، آيا صنعت توانايي مصرف اين دانش را دارد يا نه؟ گفت: تا درک معناي واقعي و مفهوم دانش و توليد و نوآوري را ندانيم به صنعت نمي رسيم.

پارک علم و فناوري حلقه مفقود بين دانشگاه و صنعت است

در ادامه اسماعيل پيرعلي رئيس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختياري گفت: پارک علم و فناوري حلقه بين دانشگاه و صنعت است و روال کار آن تجاري سازي و تبديل به محصول و بعد از آن ايجاد اشتغال است.

پيرعلي در بخش ديگري از سخنانش از دانشجويان دعوت کرد تا پايان نامه ها و ايده هاي خود را به پارک علم و فنآوري ارائه وازحمايت مادي و معنوي برخوردار شوند.

گفتني است، جشنواره تاثريا به همت معاونت علمي بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل و در دو عرصه؛ فراخوان آثار در مورد اقتصاد مقاومتي و اقتصاد دانش بنيان و تقويت ارتباط صنعت با دانشگاه برگزار شد و در پايان از بين ۱۲۰ اثر دريافت شده به ۱۷ اثر برگزيده جوايزي اهدا شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۰:۵۴

1 Jan 2020