۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۲۳۸۱۹
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نمازجمعه

تنها راه مبارزه با تحريم هاي ظالمانه دشمن اتکا به کار و نيروي انساني داخل کشور و تکيه به داشته هاي خود است

امام جمعه کوهرنگ گفت: در شرايط امروز کشور، تنها راه مبارزه با تحريم هاي ظالمانه دشمن، اتکا به توان، کار و نيروي انساني داخل کشور و تکيه به داشته هاي خود است و به يقين اين امر محقق نمي شود مگر با اقتصاد مقاومتي که آن هم در سايه کار و تلاش جهادي صورت مي گيرد.
تنها راه مبارزه با تحريم هاي ظالمانه دشمن اتکا به کار و نيروي انساني داخل کشور و تکيه به داشته هاي خود است
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه شهر چلگرد در تاريخ 9/5/94، با سفارش همگان به رعايت تقواي الهي،  کار و اشتغال زايي را يکي از ارکان نظام اسلامي و مورد توجه بسيار دين اسلام دانست و افزود: در دين اسلام براي کسب و کار بسيار توصيه و سفارش شده است تا آن جا که تلاش کننده در راه کسب رزق و روزي هم رديف با مجاهد في سبيل الله در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي، با تأکيد بر اين که انسان در همه احوال بايد براي تأمين مخارج زندگي خود و خانواده کار و تلاش کند و در اين راه سستي و کاهلي جايگاهي ندارد، افزود: در شرايط امروز کشور، تنها راه مبارزه با تحريم هاي ظالمانه دشمن، اتکا به توان، کار و نيروي انساني داخل کشور و تکيه به داشته هاي خود است و به يقين اين امر محقق نمي شود مگر با اقتصاد مقاومتي که آن هم در سايه کار و تلاش جهادي صورت مي گيرد.

اين مقام مسؤول در ادامه با اشاره به سالروز اهداء خون در کشور، نهادينه شدن فرهنگ اهداء خون در جامعه را از ضرورت ها دانست و ابراز داشت: بايد بکوشيم که اين فرهنگ و سنت حسنه به فرهنگ عمومي مردم تبديل شود چرا که کمک به نيازمندان از اين طريق بسيار سنت پسنديده و داراي ثواب بسيار زيادي است.

حجت الاسلام طباطبايي انتقال خون هاي آلوده از طريق کشور خيانت کار فرانسه به ايران در سال هاي گذشته را بزرگ ترين خيانت پزشکي در طول تاريخ انقلاب بيان کرد و افزود: ورود ويروس ايدز به کشور، خيانتي بود از سوي سردمداران فرانسوي و در رأس آن ها فابيوس خائن که اين عمل وحشيانه را نه فراموش مي کنيم و نه مي بخشيم.

وي با اشاره به در پيش بودن سالروز شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، اين شورا را يکي از مهم ترين نهادهاي مردمي در کشور دانست و افزود: بار بزرگ مسؤوليت برگزاري مناسبت هاي تقويمي و آيين هاي انقلابي بر دوش اين شورا است که مردم در رأس آن قرار دارند.

حجت الاسلام طباطبايي به اشاره به روز حقوق بشر و کرامت اسلامي، به سفارشات اسلام در اين رابطه پرداخت و ابراز داشت: اسلام نه تنها به حقوق انسان ها توجه کرده است بلکه به حقوق طبيعت، حيوانات و نسل هاي آينده نيز توجه ويژه داشته است و اين عين کرامت انساني است.

وي با بيان اين که متأسفانه امروزه حقوق بشر بازيچه دست مدعيان دروغين آمريکا و سران استکبار قرار گرفته است، تصريح کرد: متأسفانه امروزه استکبار جهاني و در رأس آن آمريکا حقوق بشر را ابزاري براي کشت و کشتار بيشتر و جنگ و تحريم قرار داده است و اين شرم آور است.
 

انتهاي پيام1020ج /610ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۷:۳۹

4 Mar 2020