۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۱۹۰۶۷
معلم نمونه بسيجي:

بسيج يک حرکت منطقي،عميق و منطبق بر نيازهاي دنياي اسلام است

معلم نمونه بسيجي با بيان اين که بسيج يک حرکت سطحي و صرفا از روي احساسات نيست افزود: بسيج يک حرکت منطقي، عميق، اسلامي و منطبق بر نيازهاي دنياي اسلام است.
بسيج يک حرکت منطقي،عميق و منطبق بر نيازهاي دنياي اسلام است
به گزارش جهانبین احسان الله عظيمي در گفتگو با خبرنگار کلار با بيان اين که بسيجي امروز بايد به معناي واقعي کلمه پاسدار خون شهيدان باشد اظهار داشت: تمام پيروزي ها در دوران شکوهمند پيروزي انقلاب اسلامي مرهون فداکاري هاي بسيجيان بي نام و نشان است.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري افزود: بسيجي يعني دل با ايمان، مغز متفکر وداراي آمادگي براي همه ميادين که بر حسب وظيفه به عهده وي محول مي شود.

عظيمي در ادامه ضمن بيان اين که رسالت بسيجي در برهه کنوني بسيار سنگين است افزود: شانه خالي کردن از زير بار اين رسالت موجب خشنود شدن دشمنان ما مي شود.

اين معلم بسيجي گفت: در سالهاي ۶۳ تا ۶۵ که متقارن با سالهاي دفاع مقدس بود به مدت هفت ماه از تيپ ويژه شهداي مشهد و تيپ قمر بني هاشم(ع) چهارمحال وبختياري در جبهه حق عليه باطل حضور داشتم که اين حضور تعهداتي را براي من ايجاد کرد تا با انديشه و گفتارم رسالت بسيجي وحمايت همه جانبه از شهدا را در زندگي دنبال کنم.

عظيمي اخلاص، تواضع، بي نام ونشان بودن، ايثار و بصيرت را از جمله ويژگي هاي يک بسيجي عنوان کرد و گفت:بسيج يک حرکت سطحي و صرفا از روي احساسات نيست بلکه يک حرکت منطقي، عميق، اسلامي و منطبق بر نيازهاي دنياي اسلام است.

وي در پايان تاکيد کرد:تمامي اهالي قلم و انديشه اعم از دانش آموزان، دانش جويان، طلاب و همه آحاد مردم براي بسيج در زندگيشان بايستي برنامه داشته باشند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۵:۳۶

27 Dec 2019