۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۳۰۰۳۷
استاندار چهارمحال و بختياري خبر داد:

ستاد اقتصاد مقاومتي در شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري فعال مي‌شود

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با برنامه‌ريزي انجام شده ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در شهرستان‌هاي ۹گانه اين استان تشكيل و فعال مي‌شود.
ستاد اقتصاد مقاومتي در شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري فعال مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در جلسه شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي شهرستان‌ها با هدف ايجاد رقابت سالم در راستاي جذب اعتبارات و فعال كردن كارگاه‌هاي توليدي در بخش‌هاي صنعت، كشاورزي، خدمات و گردشگري متناسب با توان منطقه‌اي ايجاد مي‌شود.

وي افزود: مسئولان ارشد چهارمحال و بختياري توانستند در ستاد اقتصاد مقاومتي استان زمينه احياي ۵۰ واحد توليدي تعطيل، افزايش و تكميل ظرفيت توليد در ۲۴۶ طرح و اختصاص تسهيلات بانكي براي تكميل و بهره‌برداري از۵۰ پروژه نيمه‌تمام داراي بالاي ۶۰ درصد پيشرفت فيزيكي را فراهم كنند.

سليماني دشتكي به اعلام نرخ‌هاي متفاوت بيكاري در چهارمحال و بختياري از منابع مختلف اشاره و تصريح كرد: باتوجه به انجام سرشماري عمومي نفوس و مسكن در سال جاري مي‌توان نرخ دقيق بيكاري در اين استان را به دست آورد.

نايب رئيس شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري بيان داشت: در دوران دولت يازدهم براي تسريع در دستيابي به روند توسعه پايدار و پويا در مناطق استان اقدامات قابل توجه‌اي انجام شده است.

وي اضافه كرد: توسعه محورهاي ارتباطي، ارتقاي وضعيت بهداشت و درمان، تكميل و بهره‌برداري از پروژه‌هاي عمراني، مدرسه‌سازي، افزايش اشتغال، رونق اقتصادي، ارتقاي زيرساخت‌ها و بالا رفتن رتبه‌هاي فرهنگي، سياسي و اجتماعي از مهمترين اقدامات دولت تدبير و اميد در چهارمحال و بختياري است.

سليماني دشتكي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تأثير مطلوب برگزاري دوره‌هاي آموزشي پيش از ازدواج در چهارمحال و بختياري عنوان داشت: اين دوره‌هاي آموزشي در استحكام بنيان خانواده و آگاهي‌بخشي در تعيين سرنوشت زندگي جوانان نقش اساسي دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۲:۳۲

26 Dec 2019