۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۳۳۱۹۷
در راهپيمايي عظيم روز ۲۲ بهمن‌ماه

حضور مردم بويژه شيرزنان استان چهارمحال و بختیاری برگ زريني در کتاب انقلاب رقم خواهد زد

حضور مردم بويژه شيرزنان چهارمحال و بختياري که همواره در همه عرصه‌هاي مختلف چه در انقلاب و حتي قبل از آن، و چه در هشت سال دفاع مقدس و اکنون در جبهه توليد و سازندگي، برگ زريني در کتاب انقلاب رقم خواهد زد.
حضور مردم بويژه شيرزنان استان چهارمحال و بختیاری برگ زريني در کتاب انقلاب رقم خواهد زد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري طي بيانيه‌اي از بانوان اين استان خواست تا در راهپيمايي عظيم روز ۲۲ بهمن‌ماه شرکت کنند.

در اين بيانيه آمده است:

دهه‌فجر يادآور مبارزات ملتي رنج کشيده اما آزاده است که همچون سرور و سالار شهيدشان ابا عبدالله حسين (ع) عزت را به ذلت ترجيح داده، با رهنمودهاي پير و مراد فرزانه خود به ميدان آمده و شعار هيهات من الذله را جامه عمل پوشاندند.

يوم الله ٢٢ بهمن، روز به ثمر نشستن تلاش‌هاي ملت ايران است که با خون جوانان شهيد آن به بار نشست و حاصل وحدت و يکدلي ملتي است که نداي آزدي‌خواهي حضرت امام خميني (ره) را پاسخ گفتند.

اکنون که در آستانه ۳۸ امين فجر انقلاب اسلامي ايران قرار داريم مردم همچنان استوار گوش به فرمان رهبر خود ايستاده و از دستاوردهاي انقلاب و خون شهدا دفاع مي‌کنند.

حضور مردم بويژه شيرزنان چهارمحال و بختياري که همواره در همه عرصه‌هاي مختلف چه در انقلاب و حتي قبل از آن، و چه در هشت سال دفاع مقدس و اکنون در جبهه توليد و سازندگي، برگ زريني در کتاب انقلاب رقم خواهد زد و مشتي محکم خواهد شد بر دهان استکبار جهاني و شيطنت‌هاي دشمنان قسم خورده اين ملت و اين کشور.


انتهاي پيام1026ج /۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۷:۴۹

29 Dec 2019