۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۱۹۴۷
رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ:

با جدیت از موسسين شرکت تعاوني ها حمايت مي کنیم

چراغپور گفت: سرمايه گذاري در طرح هاي توسعه شهرستان، استفاده و بهره برداري از فعاليت ها، طرح ها زمين ها و املاک قابل واگذاري دولت در بخش هاي توليدي و همچنين خريد اوراق بهادار از جمله فعاليت اين شرکت تعاوني ها است.
با جدیت از موسسين شرکت تعاوني ها حمايت مي کنیم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، رئيس اداره تعاون کار رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ گفت: با هدف تسريع در رشد و توسعه شهرستان، آمادگي تشکيل تعاوني هایی جهت هدايت منابع مردمي به بخش هاي توليدي و بستر سازي براي ورود بخش هاي تعاوني و خصوصي به فعاليت هاي اقتصادي را داريم.

فرج الله چراغپور بيان داشت: در راستاي رسيدن به اين اهداف تسهيلات مالی نیز ارائه خواهد شد.

چراغپور در ادامه تصريح کرد: حداقل تعداد اعضاء جهت ثبت تعاوني بايد نيم درصد يعني تقريباً حدود 200 نفر مي باشد که عضويت در ساير تعاوني ها مانع از عضويت در اين تعاوني نمي گردد.

رئيس اداره تعاون کار رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ افزود: اين تعاوني ها در چارچوب دستورالعمل ها، مي توانند در طرح هايي که توجيه اقتصادي، فني و مالي داشته باشند، فعاليت کنند.

چراغپور گفت: انجام فعاليت هاي عمران و آباداني شهرها و روستاهاي شهرستان، ايجاد و اداره واحد هاي اقتصادي توليدي، توزيعي و خدماتي، خريد سهام بنگاه هاي دولتي مستقر در شهرستان که کالا و خدمات توليدي آن ها در شهرستان کوهرنگ عرضه مي گردد ؛ از جمله اقداماتی است که اين تعاوني میتوانند در آن فعالیت کنند.

فرج الله چراغپور تاکيد کرد: سرمايه گذاري در طرح هاي توسعه شهرستان، استفاده و بهره برداري از فعاليت ها، طرح ها زمين ها و املاک قابل واگذاري دولت در بخش هاي توليدي و همچنين خريد اوراق بهادار از ديگر حوزه هاي فعاليت اين شرکت تعاوني ها است.

چراغپور در پايان گفت: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان با جدیت از موسسين اين شرکت تعاوني ها حمايت مي کند.

انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۱:۰۲

25 Jan 2020