۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۱۷۲۶۷
کارشناس مسائل سياسي:

پيروزي غزه به نفع پيچ حقیقی تاريخي رقم خورد

اعتقاد راسخ به قدرت معنوي و آنچه از آن به عنوان متافيزيک ياد مي شود قدرتي برتر مي سازد که در مسير پيچ تاريخي موجود دست برتر را به دارنده اين قدرت مي دهد و پيروزي غزه ناشي از همین نگاه بود.
پيروزي غزه به نفع پيچ حقیقی تاريخي رقم خورد
به گزارش جهانبین نیوز، زين‌العابدين سيفي، کارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برين اظهار داشت: انقلاب اسلامي موجي از اميد را در دل آزادي خواهان جهان دميد که روز به روز ابعاد گسترده اي پيدا کرده و در جهان نمود مي يابد.

وي با اشاره به عوامل پيروزي مقاومت بر رژيم تا دندان مسلح صهيونيسم و استکبار جهاني، گفت: نقش صبر و مقاومت بر داشته‌هاي دروني و واقعي خط مقاومت شکل گرفته در جهان بخصوص جهان اسلام و به ويژه فلسطين اساسي و تعيين کننده است.

سيفي در ادامه افزود: بر خلاف ديدگاه مادي گرايي و ماترياليستي غرب که با تکيه بر ابزار مادي و جنگ افزارهاي ساخته دست بشر قصد برنده شدن در ميدان را دارد، اسلام بر خلاف اين باور علاوه بر استفاده از همين ابزار به قدرت معنوي معتقد است و هر گاه به اين قدرت با ايمان بيشتري تکيه کرده، پيروز ميدان بوده است.

اين کارشناس مسائل سياسي با بيان حوادث تاريخي و نقاط عطف تاريخ، بيان کرد: پيچ حقيقي تاريخي که مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از آن ياد کردند در مسير خود پيچ و خم هايي دارد که براي عبور به سلامت و به نفع جريان واقعي اسلام مي بايستي بر روي مولفه هاي اساسي آن ازجمله "صبرومقاومت" دربرابر ظلم تاحصول نتیجه تاکيد کرد.

سيفي در پايان خاطر نشان کرد: تحولات منطقه که در سوريه، عراق، فلسطين و جهان اسلام در حال شکل‌گيري است به نفع تمدن نوين اسلامي رقم مي خورد وجنگ نابرابر غزه و مقاومت جانانه و خستگي ناپذير فرزندان مقاومت در فلسطين به شکست مستکبران ورشکسته عالم انجاميد که خود نقطه اي تاريخي و سازنده براي الگوگيري جهان اسلام از مولفه اي اساسي به نام حرکت روي خط مقاومت است وعبرت برای آنانی است که بی جهت دلخوش به تعامل با زورگویان عالم هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۲:۲۴

28 Dec 2019