:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> داعش به دنبال نابودی همه ارزش هاي توحيدي به نام توحيد بود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۳۷۲۴۷
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری:

داعش به دنبال نابودی همه ارزش هاي توحيدي به نام توحيد بود

نماينده ولي فقيه در استان گفت: داعش مسئله کمي نبود، يک قدرت بلند پروازانه براي تصرف هر جايي و هرچيزي که بتواند؛ و همچنين نابود کردن همه ارزش هاي توحيدي به نام توحيد.
داعش به دنبال نابودی همه ارزش هاي توحيدي به نام توحيد بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ دانشجويان و طلاب استان با محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد ديدار کردند.

در اين ديدار به حجت الاسلام و المسلمين احمدي، مسئول حوزه هاي علميه استان به اهميت و جايگاه بسيج در منطقه و از بين رفتن دولت خودخوانده عراق و شام موسوم به داعش اشاره کرد و بيان داشت: اينها همه به دنبال ايجاد شيعه و سني هستند.

وي افزود: آن روزي که پادشاه عربستان که جوان ناداني است، سعد حريري را گروگان گرفت، فهميده بود که کار داعش تمام است، اينها واقعاً مانده اند که چه کنند، اين پيروزيها همه مرهون تفکري است به نام تفکر بسيجي.

احمدي ابراز داشت: بسيجيان نه دنبال دنيا و دنياپرستي بوده اند و نه متحجر هستند، انقلابي بودن و وحدت حوزه خدا را شکر در حال انجام است.

در ادامه اين ديدار حجت الاسلام و المسلمين نکونام نماينده ولي فقيه در استان اظهار کرد: داعش مسئله کمي نبود، يک قدرت بلند پروازانه براي تصرف هر جايي و هرچيزي که بتواند؛ و همچنين نابود کردن همه ارزش هاي توحيدي به نام توحيد.

نکونام تصريح کرد: دغدغه عملي بايد افزايش پيدا کند؛ دغدغه زباني کم نيست. امر به معروف و نهي از منکر در جامعه ما در حال مرگ است. الآن در سطح جامعه منکر و معروف بايد جايگاهي داشته باشد که ندارد. معروف زير پا مي ماند و نسبت به آن حساسيت نيست. بايد تلاش کنيم اين دغدغه زباني در سطح جامعه به عمل تبديل شود، يعني مطالبه جدي عملي.

امام جمعه شهرکرد بيان داشت: آن چيزي که بني اسرائيل گرفتارش شدند اين بود که مردم اصرار بر نهي از منکر نداشتند، به خاطر آنکه مي خواستند در کنار هم زندگي بگذرانند. يکي از کارهايي که ما بايد به آن اهتمام داشته باشيم، داشتن پشتکار است که بايد از خودمان شروع کنيمو به ديگران تسري دهيم. ما خيلي گرفتار نفسمان هستيم. اميدوارم به گفتن ها بسنده نکنيم و مسائلي را در درون خودمان رقم بزنيم و سلامت جامعه را با عمل تضمين کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۱:۳۶

28 Dec 2019