۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۷۸۰۷
بخشدار مرکزی سامان:

توفيق الهي در سايه خدمت به خانواده شهدا است

مسئولان شهرستان سامان با خانواده شهداي شهرستان سامان ديدار کردند.
توفيق الهي در سايه خدمت به خانواده شهدا است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، مجيد جلالي پور بخشدار مرکزي شهرستان سامان، خانواده هاي معظم شهدا ء را سرمايه هاي ارزشمندي براي جامعه و خدمت به آنان را توفيق الهي دانست و اظهار اميدواري کرد که مسئولان خادمان خوبي براي مردم شهيد پرور باشند.

وي با اشاره به وضعيت موجود در برخي از کشورهاي منطقه خاورميانه، افزود: بی‎شک امنيت، آرامش، پيشرفت و توسعه کشور مديون رشادت‌ها، ايثارگري‌ها و فداکاري‌هاي شهداي والا مقام انقلاب اسلامي است.

جلالي پور با بيان اينکه ديدار با خانواده‌هاي معظم شهدا مايع افتخار و مباهات است، تأکيد کرد: مسئولان و مردم بايد ياد و خاطره شهدا که جان خويش را بدون هيچ چشم داشتي تقديم به انقلاب اسلامي و کشور عزيزمان کردند را زنده نگه دارند.

بخشدار مرکزي سامان افزود: رشادت‌هاي رزمندگان، جانبازان و شهداي ما در هشت سال جنگ تحميلي امنيت امروز ايران اسلامي را رقم زد لذا ما به عنوان يک تکليف و وظيفه اصلي به خدمت خانواده هاي شهدا و ايثارگران رسيديم تا بتوانيم به آن‌ها اداي دين کنيم.

جلالی‌پور خاطرنشان کرد: اميدواريم با ادامه راه و آرمان‌هاي شهدا، گوشه کوچکي از ايثارگري‌ها و جانفشاني‌هاي شهدا و جانبازان عزيز و خانواده‌هاي بزرگوارشان را جبران کرده و در جهت توسعه و پيشرفت ايران اسلامي گام برداريم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۴۳

1 Feb 2020