۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۳۸۳۲۷
هم زمان با اولين روز از دهه فجر:

نمايشگاه عکس روزهاي انقلاب در شهرکرد گشايش يافت

هم زمان با اولين روز از دهه فجر نمايشگاه عکس روزهاي انقلاب و هنرهاي تجسمي در مجتمع فرهنگي هنري غدير شهرکرد گشايش يافت.
نمايشگاه عکس روزهاي انقلاب در شهرکرد گشايش يافت
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ جواد کارگران مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري بعد از ظهر امروز در حاشيه افتتاحيه اين نمايشگاه اظهار کرد: در نمايشگاه دهمين جشنواره بين المللي هنر هاي تجسمي فجر ۴۹ اثر از ۱۰ هنرمند استان در معرض ديد علاقمندان قرار گرفت.

وي تصريح کرد : اين نمايشگاه از ابتداي دهه فجر به مدت ۱۰ روز در معرض ديد علاقمندان خواهد گرفت.

کارگران ادامه داد: آثار 'ميشل سبيتون ' عکاس فرانسوي از روزهاي انقلاب اسلامي ايران نيز در اين نمايشگاه در معرض ديد همگان قرار گرفته است.

وي به ديگر آثار هنرمندان در اين نمايشگاه اشاره کرد و اذعان داشت: آثار هنرمندان استان در شورايي متشکل از اساتيد بنام از جمله حسين هادي‌پور، حبيب نجفي و جمشيد مرداني مورد بررسي قرار گرفت که ۱۳ اثر خوشنويسي، پنج اثر پوستر، ۶ اثر تصويرسازي، ۱۵ اثر نقاشي و پنج اثر عکس جهت نمايش در نمايشگاه هنرهاي تجسمي استان انتخاب شد.

کارگران از ديگر برنامه هاي فرهنگ و ارشاد اسلامي در دهه فجر خبر داد و گفت: ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگي و هنري جهت اجرا در دهه فجر انقلاب اسلامي پيش‌بيني شده است که سه جشنواره شاخص بين‌المللي تئاتر فجر، فيلم فجر و جشنواره هنرهاي تجسمي فجر براي اين ايام پيش‌بيني شده بود که جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر قبل از آغاز دهه فجر به کار خود پايان داد .

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۵:۰۶

1 Jan 2020