۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۳۵۰۳۲
فرماندار شهرستان بن:

آماده ارائه خدمات به مسافران تابستاني در شهرستان بن هستیم

فرماندار شهرستان بن گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان بن آماده ارائه خدمات به مسافران تابستاني است.
آماده ارائه خدمات به مسافران تابستاني در شهرستان بن هستیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در حاشيه  نشست بررسي عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان بن که با حضور اعضاي ستاد در فرمانداري شهرستان برگزار شد به خبرنگار زنگ خبر گفت: 9 کميته اجرايي براي ارائه خدمات امدادي، درماني و رفاهي به مسافران و گردشگران شهرستان بن در آماده باش کامل هستند.

فرماندار شهرستان بن از ارائه تمهيدات لازم جهت استقبال از مسافران فصل تابستان همچون مسافران نوروزي با هماهنگي نهادهاي خدمت‌رسان خبر داد و گفت: شهرستان بن با داشتن پتانسيل ها و قابليت هاي مطلوب در زمينه گردشکري، توانايي جذب گردشگر را دارد.

وي ادامه داد: نظارت از اصناف و کشتارگاه ها و عرضه کنندگان مواد غذايي، خدمات بهداشت و درمان، استقرار هلال احمر و نيروي انتظامي در ورودي شهر بن در تعطيلات عيدفطر و چاپ و توزيع بروشور به منظور معرفي مکان هاي گردشگري و راهنمايي مسافران از مهمترين اقدامات پيش بيني شده و قابل اجرا در ايام تعطيلات تابستان است.

وي تصريح کرد: 9 مدرسه و يک مرکز خانه معلم در سطح شهرستان بن براي اسکان ثابت مسافران تابستاني مهيا شده است.

لازم به ذکر است : منطقه حفاظت شده بخش شيدا، گرداب بن، درياچه سد زاينده رود و امامزاده هاي روستاهاي شيخ شبان، بارده، باباپير احمد و جمالو از جمله مناطق سياحتي و زيارتي شهرستان بن محسوب مي شوند.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۷:۰۱

28 Dec 2019