۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۶۰۲۲
دبير کانون موسيقي دانشگاه آزاد اسلامي:

اجرای برنامه در موسسات خیریه، یکی از اهداف کانون موسیقی دانشگاه آزاد شهرکرد است

دبير کانون موسيقي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: يکي از اهداف ما اين است که به موسسات خيريه رفته و در آنجا اجرا داشته باشيم و اين موسسات را به صورت تصادفي انتخاب مي کنيم.
اجرای برنامه در موسسات خیریه، یکی از اهداف کانون موسیقی دانشگاه آزاد شهرکرد است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ سعيد غيبي پور دبير کانون موسيقي دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد گفت: يکي از اهداف ما اين است که به موسسات خيريه رفته و در آنجا اجرا داشته باشيم و اين موسسات را به صورت تصادفي انتخاب مي کنيم.

وی گفت: مدتي در فعاليت هاي کانون وقفه اي ايجاد شده بود اما از مهر سال گذشته کارهاي اوليه را انجام داديم و گروه را راه اندازي کرديم.

غیبی پور با اشاره به انتشار يک نشريه اظهار کرد: هم اکنون يک نشريه راه انداخته ايم به نام «نوا»، محوريت اصلي آن درباره موسيقي است البته به ديگر هنرها نيز مي پردازد، ما در اين نشريه از سخنان صاحب نظران استفاده مي کنيم، کار اصلي را بچه هاي کانون موسيقي انجام مي دهند اما در برخي موارد از بچه هاي کانون هاي ديگر به خصوص در حوزه نگارشي کمک مي گيريم.

دبير کانون موسيقي دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد در رابطه با محوريت فعاليت کانون موسيقي گفت: محوريت کار ما، همان چيزي است که در تفاهم نامه آمده است، تلاش کانون اين است که براي بچه ها انگيزه ايجاد کند، تلاش مي کنيم زمینه حضور در کانون برای افرادی که هنرمند هستند را فراهم سازیم تا بتوانند هنر خود را ابراز کنند.

وی ادامه داد: ما معمولاً در جشن ها و برنامه هاي دانشگاه، گروه را آماده مي کنيم که يک اجراي موسيقي داشته باشيم، آخرين برنامه ما در روز دانشجو بود که يک کار تلفيقي انجام داديم، البته براي کانون موسيقي ما محدوديت هايي وجود دارد.

غيبي پور در رابطه با موسيقي سنتي و پاپ اضافه کرد: قصد داريم موسيقي سنتي و پاپ را از يکديگر جدا کنيم تا به صورت تخصصي تر به هرکدام پرداخته شود و در حال حاضر نيز براي شروع ترم جديد چند برنامه در دست اجرا داريم.

وي در اين باره افزود: سليقه بچه ها متفاوت است و نمي توان گفت که کداميک از اين دو ژانر موسيقي طرفدار بيشتري در ميان دانشجويان دارد.

غيبي پور گفت: خوشبختانه دانشگاه حمايت خوبي از ما مي کند و اگر افراد متخصص نظر بدهند ما از نظر آنان استفاده مي کنيم که البته باعث رشد کانون مي شود.

انتهاي پيام1026ج/920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۵:۲۹

30 Dec 2019