۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۳۴۰۴۲

بيش از 1100 معتکف در هشت نقطه شهرستان لردگان+ عکس

مراسم اعتکاف همزمان با سيزدهمين روز از ماه رجب و به رسم هرساله مراسم اعتکاف در مساجد سطح شهرستان لردگان آغاز شد و مساجد با حضور معتکفين حال و هواي معنوي به خود گرفته است.
بيش از 1100 معتکف در هشت نقطه شهرستان لردگان+ عکس
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمدرضا خدري، سرپرست اداره تبليغات اسلامي لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: مراسم اعتکاف در شهرستان لردگان همزمان با سراسر کشور از 22 لغايت 24 فروردين ماه سال جاري  در هشت نقطه از مساجد بخش هاي مرکزي، فلارد و خانميرزا شهرستان با حضور خواهران و برداران برگزار شد.

خدري گفت: مراسم اعتکاف فرصت بسيار مناسبي است تا انساني که در پيچ و خم‌هاي زندگي مادي غرق شده است خود را بازيافته و به قصد بهره بردن از ارزش‌هاي معنوي، از علايق و اسباب مادي دست بکشد و خود را در اختيار پروردگار بگذارد.
 

وي افزود: در شهر لردگان مسجد محله آخوند ويژه برادران و مسجد اعظم  ويژه خواهران پذيراي معتکفين است.
سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان لردگان تصريح کرد: بيش از 1100 نفر از مردم شهرستان لردگان در مراسم اعتکاف امسال شرکت کرده اند.

وي خاطر نشان کرد: در اين سه روز برنامه هاي مختلفي با رويکرد معرفتي توسط  روحانيون، از قبيل بحث هاي اعتقادي، شبهه شناسي، احکام، اخلاق، تفسير و سوالات گفتمان ديني در مساجد شهرستان برگزار مي گردد.
 

انتهاي پيام1022ج / 630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۶:۵۶

30 Dec 2019