۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۲۰۵۴۲

افتتاح و کلنگ زني ۲۳ پروژه در ايام الله دهه فجرشهرستان بن

فرماندار بن از افتتاح و کلنگ زني ۲۳ پروژه در ايام الله دهه فجر اين شهرستان خبرداد.
افتتاح و کلنگ زني ۲۳ پروژه در ايام الله دهه فجرشهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، کمال اکبريان فرماندار بن در ستاد دهه فجر شهرستان بن گفت: سال گذشته مردم در ايام الله دهه مبارک فجر از عدم افتتاح حتي يک پروژه در اين شهرستان گلايه مند بودند و خوشبختانه امسال با همت مسئولين شهرستاني و استاني توانستيم پروژه هاي خوبي براي افتتاح در نظر بگيريم.
 
اکبريان از افتتاح و کلنگ زني ۲۳ پروژه در شهرستان بن در ايام الله دهه فجر خبرداد و گفت: در اين ايام شاهد دو کلنگ زني ازجمله ساختمان فرمانداري با اعتباراتي بالغ بر هفت ميليارد ريال و ساختمان منابع طبيعي خواهيم بود.



وي از افتتاح دو سالن ورزشي خبر داد و گفت: اين دوسالن با همت اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش صورت گرفته است.


اکبريان افزود: سالن ورزشي يانچشمه با اعتباراتي بالغ بر شش ميليارد ريال و سالن ورزشي بارده با اعتبار بيش از هفت ميليارد ريال از جمله اين طرح ها است.
 
فرماندار بن افتتاح رسمي فاز اول طرح چهارخطه شهرکرد-بن-داران را از ديگر پروژه هاي افتتاحي اين ايام دانست و گفت: اين طرح يکي از دغدغه هاي استاندار بوده و تاکيد کردند در صورت مساعد بودن هوا فاز دوم اين طرح هرچه زود تر شروع به کار نمايد.


وي تصريح کرد: با واگذاري زمين هايي از سوي منابع طبيعي به شهرداري ها و دهياري ها شاهد جنگل کاري ها و بوستان هايي خواهيم بود و چند پروژه کشاورزي نيز در اين ايام افتتاح خواهد شد.


اکبريان خاطر نشان کرد: عزم و اراده جدي و وحدت بين ادارات اين شهرستان موجب شد تا امسال با گذشت يک سال از آغاز فعاليت اين دولت طرح هاي مطلوبي را براي افتتاح داشته باشيم و ان شاالله در سال هاي آينده نيز شاهد افتتاح پروژه هاي ديگر و پيشرفت روز افزون اين شهرستان باشيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۵:۱۰

27 Dec 2019