۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۳۵۵۸۲
امام جمعه موقت شهر باباحيدر:

معیار انتخاب کابينه بايد شايسته سالاري باشد

امام جمعه وقت شهر باباحيدر گفت: معيار انتخاب کابينه و مديران بايد شايسته‌سالاري باشد و بدون مسائل جناحي و سياسي مديراني انتخاب بشوند که ازنظر تعهد و تدين انقلابي و جهادي باشند.
معیار انتخاب کابينه بايد شايسته سالاري باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام ميراحمدي در خطبه هاي اين هفته شهر باباحيدر حج را گرامي داشت و گفت: حج از واجبات شرعي است و در دين اسلام بسيار بر آن تأکيد شده است و جايگاه والايي دارد.
 
حجت‌الاسلام ميراحمدي ابراز اميدواري کرد که امسال حجاج ما در امنيت کامل حج خود را بجا بياورند.
 
وي با اشاره به اينکه عده‌اي در فضاهاي مجازي حج را زير سؤال مي‌برند که چرا پول حج بايد به سعودي‌ها داده بشود گفت: به‌ سادگي نمي‌توان حج را تعطيل کرد و در اين زمينه مراجع بايد نظر بدهند و ما بايد در اين‌گونه مسائل تابع متخصصان و مراجع باشيم و يکي از آرزوهاي وهابيون اين است که پاي شيعيان به حرمين شريفين باز نشود.
 
خطيب نماز جمعه بابا حيدر در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع انتخاب کابينه جديد دولت اشاره کرد و گفت: معيار انتخاب کابينه و مديران بايد شايسته‌سالاري باشد و بدون مسائل جناحي و سياسي مديراني انتخاب بشوند که ازنظر تعهد و تدين انقلابي و جهادي باشند.
 
خطيب موقت نماز جمعه اين هفته بابا حيدر  در بخش ديگري از سخنان خود برخي موضوعات در حوزه سياست خارجي را بااهميت خواند و در اين راستا با اشاره به اعمال تحريم‌هاي جديد آمريکا عليه ايران گفت: شنيديد که آمريکاها کاملاً در اين عرصه عهدشکني کردند، آمريکا کاملاً غيرقابل‌اعتماد است و در ابتدا مذاکرات برجام مقام معظم رهبري فرمودند من به مذاکرات خوش‌بين نيستم.

انتهاي پيام1026ج /590
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۱:۴۵

27 Dec 2019