۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۳۶۵۷۲

نيروي انتظامي سرباز و بازوي ولايت است

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: نيروي انتظامي سرباز و بازوي ولايت است.
نيروي انتظامي سرباز و بازوي ولايت است
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ، حجت الاسلام "محمدعلي نکونام" در ديدار با سردار "غلامعباس غلامزاده" و معاونان و روساي پليس هاي تخصصي فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري به مناسبت هفته ناجا با گرامي داشت هفته نيروي انتظامي گفت: شما کار بسيار ارزشمندي انجام مي دهيد که همانا تأمين امنيت است تلاش کنيد کار مردم را حل کنيد و گره گشا باشيد که ثواب بسيار دارد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد از داشتن خلوص نيت در انجام مأموريت هاي سازماني گفت و افزود: اگر شما خلوص نيت داشته باشيد، پاداش آن را در اين دنيا و در آخرت خواهيد گرفت.

"وي" با اشاره به اينکه خدمت به مردم مانند ايمان است، افزود: يکي از خدمات زير بنايي و زير ساختي جامعه سالم خدمات امنيتي است که مردم با آرامش به امور روز مره خود رسيدگي کنند و عزيزان ما در نيروي انتظامي بدون هيچ چشم داشتي در راه امنيت، از جان خود گذشته اند که خود نشانه جهاد في سبيل الله است.

حجت الاسلام "محمدعلي نکونام" با بيان اينكه خدمت براي رضاي خدا عبادت است و خداوند تعالي اجر و ثواب خاصي براي خدمتگزاري به مردم قرار داده است گفت: نيروي انتظامي سرباز و بازوي ولايت است.

"نكونام" افزود: وجود امنيت پيش شرط مهم ثمر بخشي فعاليت هاي اجتماعي، آموزشي، علمي و فرهنگي بوده و بدون اين نعمت بزرگ و ارزشمند رشد و شکوفايي مقدور نمي باشد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد با تاکيد بر اينکه امنيت مطلوب کشور بايد به مردم تبيين شود، تصريح کرد: براي تامين امنيت کشور هزينه هاي زيادي شده است و اين امنيت بايد به مردم تبيين شود چرا که امروز به برکت انقلاب و به برکت هدايت و رهبري هاي مقام عظماي ولايت ، ما مفتخر هستيم که مردم ما در بهترين وضعيت امنيتي زندگي مي کنند.

امام جمعه شهركرد در پايان بيان داشت: نيروهاي پليس به برکت نظام جمهوري اسلامي و تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري و فرماندهي معظم کل قوا از پاک ترين، ولايي ترين و ارزشي ترين نيروها هستند که در گوشه و کنار کشور جمهوري اسلامي و در راستاي برقراري نظم و امنيت جان خويش را فداي آرمان هاي نظام جمهوري اسلامي مي کنند و بصورت مظلومانه اي شهيد مي شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۷:۴۵

2 Jan 2020