۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۲۹۰۶۶
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

مسئولان بسیج دانشجویی در ادوار مختلف را باید عصاره بسیج دانست

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار از جنس عمل است و معنایش اینست که باید در عرصه میدان همه تلاش خود را معطوف به تشکیل امت اسلامی قرار دهیم.
مسئولان بسیج دانشجویی در ادوار مختلف را باید عصاره بسیج دانست
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه در مصاحبه اختصاصی با منطقه آزادخصوصیات تشکیلات جبهه انقلابی مومن را برشمرد و گفت: اولاً جبهه انقلابی مومن متشکل از عناصر مومن انقلابی متعبد است، ثانیاً جبهه انقلابی مومن هدفش را تحقق حاکمیت اسلام قرار می‌دهد و ثالثاً جبهه انقلابی مومن خود را در گرو افراد قرار نمی‌دهد بلکه افراد مختلف را با شاخص‌های انقلاب می‌سنجد.

وی در ادامه اذعان داشت: مسئولان بسیج دانشجویی در ادوار مختلف را باید عصاره بسیج دانست، افرادی مومن با روحیه تشکلی و جنبشی که هیچ‌گاه در حصار زمان و مکان خود را محصور نمی‌کنند بلکه ادای تکلیف دینی، اتماعی و سیاسی را بر خود همواره واجب دانسته و می‌دانند.

راستینه افزود: انتظار از جنس عمل است و معنایش اینست که باید در عرصه میدان همه تلاش خود را معطوف به تشکیل امت اسلامی قرار دهیم.

وی تاکید کرد: باید امتی تشکیل شود تا بتوان از افضل اعمال آن امت سخن گفت؛ به عبارتی انتظار زمانی افضل اعمال است که ابتدائاً امتی شکل گرفته باشد تا مقدمه‌ای بر ظهور باشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۰:۲۹

18 Feb 2020